Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 4109 ggr
pernillaa
0

Hallucinationer eller?

Hej

Igår när jag var hos min pojkvän och lagade mat så blev jag less på väntandet på våra pommes som inte ville bli klara och hamnade på knä på golvet. När jag satt där på knä framåtlutad med näsan 3 dm från golvet kom något litet vitt och luddigt flygandes mellan mig och golvet. Det var ca 1 kvadratcm stort och min pojkvän satt och tittade på golvet då också men han såg ingenting. Jag drog handen efter golvet för att se om jag hittade något dunliknande där men det fanns ingenting.

Jag kan även ibland se det som om det är svagt svagt myrornas krig överallt och jag ser skuggor som flyger runt vagt och liksom mörka blixtar. Då ser jag även människors auror och känner dom tydligt också. Ibland ser jag ljusa fläckar som flyger förbi snabbt och ibland är det mörka fläckar också. Mina vänner undrar ibland vilken värld jag befinner mig i då jag står och stirrar på saker rakt ut i tomma intet.

Är detta ett tillstånd av någon typ av sinnessjukdom eller kan jag ha tillfällen då jag är extra öppen för det astrala planet? Har jag kanske äntligen fölorat förståndet?

Vad tror ni?

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

bettis69
0

Myrornas krig känner jag igen. Det kan jag ibland se om jag stirrar för länge.  Och genomskinliga bubblor på himlen. Inte tror jag du förlorat förståndet, men du kanske fokuserar för mycket på det du ser, som du sedan inte kan förstå.

Jag kan även se dom där mörka skuggorna i ögonvrån, ibland ljusa skuggor. Jag vet inte vad det är, men det kan ha något att göra med gula fläcken i ögat.

kram

[Pirkkolino]
0

Det är viktigaste. Vad du tror själv?

Jag kan bara säga min åsikt. Om du känner att du fungerar som "vanlig" människa utöver dina upplevelser vad du beskriver. Då skulle jag tippa att det inte finns något "hopp" att du har förlorat förståndet. Utan att du upplever saker vad du inte hanterar riktigt bra än. Men, "präst var inte präst heller innan han utbildade sig till präst". Jag tycker att du ska ta lungt och känna inom dig känslan av allting vad du ser. Om du vill fråga mera, fråga bara. Kram. Pirkkolino

pernillaa
0

Dessa skuggor far förbi rakt framför ögonen på mig och samma sak med dom där mörka och ljusa fläckarna och blixtarna som flyger omkring. Jag behöver inte fokusera för att se allt detta. det kommer när jag är lite extra inne i tankarnas värld och funderar över livet och världen och sånt. Fantasier? För det är inte skrämmande alls, bara förundransvärt.

Jag är ju deprimerad men jag fungerar bra i övrigt och har svårt att tro att en depression kan göra så med min syn och min känsel.

Jag tar det hyfsat lugnt men vill veta vad detta kan vara. Har ingenting emot att se detta…än iaf.

[Jeremina]
0

Håller med pirkkolino men om du ser många blixtrar och liknande kan det ha med synen att göra och jag måste fråga men du kanske inte vill svara: Äter du några mediciner för depression?

Du upplever kanske lite väl mycket för att du ska kunna hantera det om det är frågan om övernaturligt.

Men sinnessjuk är du inte för dem som är det märker det inte själva. Dem funderar inte ens på det för dem tycker att dem är normala.

Kram Jeremina! Flört

pernillaa
0

Nej jag äter inga mediciner förrutom alvedon ibland.

Men skulle synen kunna bli sådär tvärt dålig egentligen?

[Jeremina]
0

Jag menade inte att du fått dålig syn pernillaa utan jag hade sådana blixtar och grejor och det berodde på amalgam som innehåller kvicksilver i munnen som gav dessa hallucinationer och sedan har min nacke kunnat ge mig liknande problem förut.

När jag fick hjälp med tänderna och sanerade dem och sjukgymnastik för nacken så försvann det och det är 11 år sedan nu.

Det är hel andra syner när jag ser andar mm och då ser jag skillnad. Du frågade och jag måste svara dig utifrån min erfarenhet men det är inte säkert att det är så för dig.

Du behöver nog inte oroa dig..ta det lite lugnt så ska nog allt ordna sig…

Missförstå mig inte utan läs vad jag skrivit nu så förstår du vad jag menar..kram igen! Glad

pernillaa
0

Nej, tack gulliga Jeremina, jag missförstod dig rätt tror jag! Glad

Jag kanske borde kolla synen som du säger, för säkerhets skull.

Tack och kram

[Jeremina]
0

Det är bättre att kolla en gång för mycket än en gång för lite…skulle det vara något så kan det vara lätt avhjälpt.

Men jag är helt säker på att du är medial och ser saker så ta det lugnt och prova sära på saker och ting..det kommer att ordna sig, tro mig!

Skriv och berätta hur det går för dig….du kan skriva pm om det känns känsligt! Kyss

pernillaa
0

Vad exakt menar du med sära på saker och ting?

[Jeremina]
0

Att du kan se om det är andar för att du känner av en energi eller kontakt just då. Okej?

pernillaa
0

Ja då förstår jag! Ska försöka göra det…

[Pirkkolino]
0

#9 Jeremina förklarade dig så kärleksfullt sätt och mycket…att jag upprepar bara den. Att det är bäst att du blir undersökt hos en läkare. Migrän kan nämligen orsaka olika typ synvillor och huvudvärken behöver inte vara så besvärande symtom som många tror. Men jag ifrågasätter inte din medialitet, tvärtom. Bara tänker på ditt bästa som Jeremina gör. Kram . Pirkkolino

pernillaa
0

Tack så mycket Pirkko-anneli!!!

Du är så gullig du också. Så härliga människor ni är.

Tack för tipsen. Kram

[Jeremina]
0

Pernillaa…pirkkolino och jag är på samma våglängd vet du så vi tänker lika och känner lika…och vi är mycket mediala båda två.

Vi vill hjälpa våra medmänniskor och inte stjälpa….Flört

#12 Tack pirkkolino..det var migrän jag menade men jag kom inte ihåg ordet…..Skrattande

pernillaa
0

Ja det verkar uppenbarligen som att det är så! Glad

Fina är ni båda två också ska ni veta!!!   

[Jeremina]
0

Man tackar och bugar….Jeremina Kyss

[Pirkkolino]
0

Tack ni bägge två. Pernillaa och Jeremina. Jag brukar säga…jag gör så gott som jag kan. Jag skickar varmt gruppkram till er. Glad

[Jeremina]
0

Och när pirkkolino gör så gott hon kan då skälver hela vår jord av välbehag….kraaam Kyss

[Pirkkolino]
0

Jeremina.. Kanske..kanske inte..men en sak är säkert..att jag heter Pirkko-Anneli som Pernillaa skrev. SkrattandeKyss Kraam även till henne.

pernillaa
0

Tack Pirkko-Anneli! Kram

Elisabeth-J
0

Det är svårt att veta om det du upplever är naturligt eller övernaturligt, fenomenen är lika vanliga i båda fallen. Vet man att det inte är något huvudvärk, synfel eller liknande så kan det mycket väl vara energier du har sett. När man böjer ner huvudet som du gjorde tror jag inte att det är övernaturligt för när man gör så rusar blodet till huvudet och ma kan se stjärnor, blixtrar och annat märkligt. Spännande är det Pernilla och du har j verkligen öppnat dig för det andliga/medial så det är inte konstigt om du får uppleva ett och annat.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

pernillaa
0

Tack för ditt svar Elisabeth!

Låter ju troligt att det var blodet som rusade till huvudet där när jag böjde mig ner.

Tycker detta är jättespännande och skulle verkligen vilja gå en kurs hos dig någon gång när jag har råd.

Kram