Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 424 ggr
Kenzo
0

God morgon 5/4

God morgon alla på ÖN här är det +7 och solen är på väg hoppas det blir lika fint idag som igår.

rockygubben
0

Godmorgon.Här har det regnat,det är grått o trist ute.Tar kanske och bakar idag.Ha en bra dag!

wolfie
0

God morgon alla!

4+ och regn här just nu..Får se vad dagen har att ge..

Ha en bra söndag!

dalamormor
0

godförmiddag,oh,solen strålar över Dalarna  plus 4 grader.takdropp.nu tar det hårt på kvarvarande snö.blir nog  attsitta ute i en snödriva i dag oxå.det är bara så härligt att änteligen få lite värme o sol,på bleka vinter kinder.Ha en underbar söndag var ni än befinner er.KRAM

snurro89
0

God morgon alla

igår var det 16 + 

Men det har regnat under natten men ganska skönt väder ändå:D

Britt-Marie
0

Hejsan!

Redan inne en bit på Söndagen.

Vi har inte lika soligt och fint som igår, men ändå helt ok väder.

Min sambo har hjälpt mig putsa köksfönstren och jag har stukit gardiner. Så nu är det fint i mitt kök om jag får säga det själv. Lite vårligt.

Nu står min sambo och steker älgbullar, det skall bli gott till middagen.

Vi har inte något inplanerat för dagen annars. Tar den som den kommer. En promenad blir det väl ändå lite senare. Det är skönt att röra på sig lite.

Ha en bra dag alla!

solblomman47
0

Här är det rena rama survädret dimmigt så man ser inte långt.Det småregnar med det är bra för då tar det på snön.

Synd om alla tranor svanar och vissa andra fåglar som kommit för det är så mycket snö på åkrarna som de brukar vara på.

Önskar er alla en fortsatt härlig söndag.

[GunillaF]
0

Här är det regnigt och dimmigt men det blir väl bättre.

Tatsu
0

Hej allihopa i avlånga Sverige, här är det jättemulet lite småregn och bara 1,5 grad ute, det blåser ävern så det kändes svinkallt.

Idag blir det till att stöka undan efter barnbarnens framfart, de har nyss farit hem. Grus och leksaker överallt. Sömnen blir inte den bästa så det blir nog en tidig kväll.
Ska köra tvättmaskinen några vändor för det håller på att svämma över i tvättstugan.
¨
Annars blir det en lugn söndag, middagen är förberedd bara att värma. Inga andra måsten idag, det känns skönt. Ska gå ut en liten sväng till men med mer kläder på för i morse frös jag ordentligt.

Trevlig Söndag /Tatsu