Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1241 ggr
[dcpower]
0

profetia

å 2012 sägs det att azarate(elva kaos gudar)ska vakna å förgöra jorden å dom som inte följt den vänstra handen (mörk magi) va tror ni om detta jag har kännt en stark dragning till den mörka magin så tror ni detta stämmer

SumacWarmi
0

Nej, det tror jag inte ett dugg på faktiskt. Att världen kommer att förändras, det tror jag för det håller redan på, men det som du säger låter bara som en skrämselgrej faktiskt. Sånt har folk alltid kört med inför viktiga årtal. Bland annat skulle världen gå under när det blev 1000, 1999 och 2000. Och det har ju inte hänt.

Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!

bettis69
0

tidens slut kommer när den kommer. jag tror ingen vet .

[asamaria]
0

Det låter som nåt som Jehovas vittnen eller Livets Ord har hittat på.

bettis69
0

Vad får du ut av svart magi?

[dcpower]
0

Om ni vill titta på vad det e för sida får ni se den här här e den http://tothedead.bloggagratis.se/2008/03/12/566436-domedagen

[dcpower]
0

vänta det blev ett fel elr så finns den inte jag ska försöka igen http://tothedeath.bloggagratis.se/2008/03/12/566436-domedagen/

[Hellas]
0

Varför oroa sig inför morgondagen överhuvudtaget, försök att njuta av det som bjuds på just idag.
Vi vet ingetnting om vad som ska inträffa om en timme eller om flera år så varför ens fundera på sådant som ändå inte ger någonting mer än hjärnspöken.

[dcpower]
0

jag menar inte magi att skada andra utan mer att jagf e min egen gud jag överlämnar mig inte till högre makter, ha kontakt med andra väsen t.e.x demoner jag gillar dragon rouges teori att undersöka det mystiska å följa den vänstra handens väg

lillajex
0

Läste texten o kanske gjorde mayaindianerna kalendern till 2012 för att de så kommer tillbaka o gör en ny? Trevligare än undergång tycker jag.

[dcpower]
0

ja, elr så e allt kanske bullshit kanske inte nått händer vem vet men det e lite roligt å läsa om alla teorier å då kanske nån visste om den här teorin för den va okänd för mig.tror ni det e jehovas vittnen???? tja, dom verkar ju va lite skumma så vem vet

Mysan59
0

Jag håller med Hellas i #7

[asamaria]
0

Ändrar mig och säger att "din" profetsia mera liknar Xena eller liknandeFlört

Choklad
0

Jag bara undrar..svart magi, måste det betyda ondska? jag har fått för mig att det betyder dold magi, har inget med ondska att göra.?Obestämd

Om man ger någon annan person otur ( t.ex) så vet ju varenda magiker att det kommer bara att falla på den som sände det…så .jag förstår inte ?

U R us

[dcpower]
0

just precis behöver absolut INTE betyda ondska läs på dragon rouges hemsidadom e jättekända när det gäller mörk /svart magi

tarotlasse
0

Jag såg ett tv program för några år sedan om just detta.

Men forskarnas teori att Maya kalendern slutar vid 2012 är att dom han alldrig avsluta sitt jobb med kalendern.

För i ruinerna så har man även hittat framdukade tallrikar och enligt forskarna så hade dom lämnat sina boende mitt i maten och fått fly.

Så deras teorier var att maya indianerna antingen blivit attakerade och förintade av ngn annan indianstam eller att dom flytt och lämnat sina hem av annan anledning.

Så att Maya kalendern slutar vid 2012  har nog sin naturliga förklaring och har inget med jordens undergång att göra.

Men vad jag förstått så förutspår man en stor energie höjning 2012.

Sedan när man tittar på Maya kalendern så mycket av det som faktiskt skett av det dom skrivit ner inte har stämt med årtalen som nämts.

Mycket av det dom nämt har inte heller slagit in.

Så detta med spådommar både då och nu  kan slå tidsmässigt fram och tillbaka.

Vi kan även genom våra egna val förändra det som dyker upp i en spådom.

Så man behöver inte följa en spådom utan man kan ta beslut som man kan undvika det som siats fram.

Lasse

snurro89
0

Jag tror inte jorden kommer gå under på en lång tid ingen ide och oroa sig nu lev bara livet..

Thinka
0

Det bästa är väl att leva här och nu, morgondagen vet vi ju ingenting om.Skrattande

nero
0

Håller med lev o njut för dagen!!!Skrattande