Tragisk berättelse
i detta hus, levde en man o sitt barn för länge sen, hon var drygt 10 år.
Dem hade en bondgård tillsammans. Flickan skulle hjälpa till med fodermaskinen en dag. Och ramla in i den och dog.
Jag har fotat huset där dem bodde och lite av bondgården Känner ni av något?
Sorry för dem dåliga bilderna men kunde inte ta bättre:P
Det var tungt…..
Lite tråkigt att du redan berättat historien kring gården.

Nu har du ju redan innan berättat vad som har hänt på gården vilket inte är så bra om man vill att andra ska känna in bilderna, man ska inte berätta något innan.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#6 Hehe på samma gång tydligen :)
#6 jaa tänkte inte på de.. Hur tycker du jag ska skriva då? är bra till nästa gång..!
#4 håller med:(
Ta nya tag och gör som du vill så får du se vad du får för svar i dina trådar…..kram Jeremina! 

Vackert hus med en tung historia. Vad hemskt.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
#8 Just sådana bilder som du visar är superbra övningsbilder för att känna in gamla platsminnen.
Lägg in bilder och tala om att den som vill gärna får öva och känna din dem.
Du lovar feedback (eftersom du ju kan berätta vad som hänt) men låt inte feedbacken komma förrän efter några dagar så att de som vill verkligen kunna pröva sina förmågor.
Det bästa är egentligen om de som övar kan skicka PM men det är ju inte säkert att det går förstås.
Det var en väldigt tragiskt händelse måste jag få lov att säga.

Inte bara tråkigheter som skett på denna gård.
För jag får även upp en väkldig glädje får upp både dans och festande på detta ställe.
Får även upp bilder som påminner om filmen Fanny o Alexandra om stora släkt kalas med julfirande.
Får även upp en genorisitet och på att man även delar med sig till dom som hade det sämre ställt.
Får upp en hjälpsammhet för dom som hade det svårt och att man hjälpte folk så gott man kunde på denna gård.
Trots det du berättade så är det så mycket glädje och på empati som dyker upp när jag ser bilden.
Så vore roligt om du kunde känna igen detta också i Historien om gården och inte bara det tråkiga som hänt där.
Lasse
#13 ja de tror jag med.. men man vet inte så mycket mer om gården än det jag sa pågrund av att mannen som bodde där flytta ut ungefär när dottern dog han blev ganska deprimerad

Synd att du inte vet så mycket om historien med huset.
Ska ni lägga in sådan här övningar så bör ni ha en väldigt bra kunskap om historien om huset så att ni kan ge en respons på det som kommer fram.
Annars har man ju lagt ner den tiden helt förgäves.
Lasse