God morgon
God morgon alla på ÖN
-1 grad ute men solen är på gång så det blir nog fint idag skall till Skövde på mässan lite senare hade tänkt ha sovmorgon men Marikas (dotterns) bil ville inte larmet gick 6,45 den gör så ibland men vi har haft den sen i måndags och det är klart på lördag morgon skall den tjuta. Vi har bytt bil p.g.a Markus (sonen) håller på att övningsköra vi har automat på vår bil Markus klarade teoriprovet den 26 så nu väntar vi på uppkörningen. Ha en bra dag alla kramar Tove p.s Hoppas det blir träff i augusti att det kommer många.

Godmorgon Kenzo och alla på ÖN
2- och sol i Örebro, blir trädgårdsarbete idag!
så skönt att din son klarade teorin, de flesta brukar ju oroa sig mest för den.
Ha en härlig vårdag allihopa!

God morgon!
Sol i dag med!Härligt!Tagit semester i dag så ska bara njuta denna helg!
Godmorgon
Från en solig Malmö. Ser att det är hela 6 grader så det blir trädgården resten av dagen. Min pappa håller på och hjälper mig att byta bräderna på utsidan.
+3 grader och det spöregnar ute.
Är ledig idag och ska ta itu med storstädning om en liten stund. Resten av familjen sover ännu men jag har en inbyggd väckarklocka som är inställd på 6.30 alla dagar i veckan. Försökte att somna om men då kom junior vovven och knuffade upp mig, han lägger nosen under armen och puffar på. När jag klev upp då gick han och la sig i ett annat rum och somnade om. Bussigt va.
Mina barnbarn ska sova här i natt och jag måste få bort så mycket hundhår det bara går. Föräldrarna är allergiska mot pälsdjur och den äldsta brukar bli "snuvig" när han varit här. Det är synd men vi gör det bästa vi kan och hoppas att det går bra.
Ska ev baka något om jag hinner med det, man är inte lika snabb i vändningarna nu för tiden konstigt nog.
Ha en trevlig helg allihopa/Tatsu

Godmorgon! Här är det +5 grader och solsken.Idag ska jag rensa ute på altan,gå långpromenad med hunden.Sen ska jag ta och åka och köpa påskgodis.Ha en bra dag!
God Morgon!
N.Halland har ett strålande väder. Skall ut med hundarna nu.
Kenzo. Vad roligt att din son nästan har körkortet.
Tatsu. Jag vet hur jobbigt det är när någon är allergis.
Jag önskar er alla en bra dag. Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Här i Örnsköldsvik är det mulet och +2 grader, vi har enhel del snö kvar ännu, men snötäcket krymper raskt ihop
det blir nog någon promenad annars är inget speciellt inbokat
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Hej alla! Vilken strålande dag! vi har gått en lång strandpromenad med vovvan,som badade och fick pussa på två barn! så lyckan är total!
Det blir till att ta vara på dagen och vara ute så mycket som möjligt och bara njuta av denna vackra sol.
Igår grillade vi och satt i uterummet och njöt. Vi har faktist ätit middag där hela veckan.
Frukosten njöt vi av ute,så skönt.
Önskar er alla en ljuvlig dag.
Har knappt sovit inatt då mina nyinflyttade grannar på övervåningen hade en riktig svin-fest inatt. Ca 20-30 pers som cirkulerade här och urinerade öppet och spydde och slängde ölburkar och cigg och sprkade i min ytterdörr och slog i väggen och skrek och höll på så jag fick då ringa polisen tillslut inatt. De flesta hade då dessutom inte ens åldern inne att dricka.
Så jag är slutkörd kan man säga. Ser fram emot en lugnare dag än vad natten har varit.
Hoppas ni får en fin dag!
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla