Hur gör ni..
Hur gör ni om ni får upp en "dröm" om någon person som ni tror är ett meddelande?
1:Söker upp personen och säger meddelandet
2:Pratar ikring och försöker smyga in meddelandet.
3: Struntar i att säga det till personen ifråga
4: Annat….Vad?

Det beror på vem det handlar om, man kanske inte söker upp någon som man inte känner så väl men om det är väldigt viktigt så tror jag att det framförs på bästa sätt vid ett bra tillfälle ändå.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag fick till mig en natt att en kvinna skulle försöka en speciell diet så skulle hon bli gravid. Nu får jag inte detta ur huvudet och jag kan inte bara gå fram till henne och säga detta för jag vet inte om hon vill eller kan bli gravid. Det är ingen som jag känner väl utan en kund som brukar komma in med lite då och då.
Varför i hela friden ska det komma upp något sådant?

Är det meningen att du ska framföra det till Kvinnan, så kommer det att ske av sig själv att det kommer på tal, om graviditet eller kosthållning.
Jag avvaktar, men det vore skönt att slippa ha det "gnagande" i huvudet.
Tack/ Tatsu

#2 Det kanske blir så nån gång när hon kommer till butiken att hon börjar prata om det och att du då kan nämna det som ett råd?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tänk att detta ligger fortfarande och gnager i huvudet. Kvinnan var in i dag också i butiken. Jag blir så orolig och nästan rädd att prata med henne som kund, vet inte varför för hon är jätte trevlig. Jag kan bara inte få bort tanken på detta med dieten och att hon ska bli gravid.
Satt och funderade i bilen om jag skulle skriva ett brev och överlämna till henne vid tillfälle.
Hur jag än gör känns det dumt och fel, varför skulle jag få denna dröm och varför släpper den mig inte.
Jag har världens sämsta minne annars, kommer knappt ihåg vad jag heter vissa dagar men detta det sitter kvar.
Så tänker jag men tänkt om det nu är så och jag inte säger något då drar man ut på tiden i onödan.Men samtidigt är jag rädd för att såra henne eller så tror hon att jag inte är riktigt klok på en fläck och sprider detta rykte på byn.
Om jag ändå kunde träffa någon som hon känner och prata runt lite fint om hon tänker skaffa barn osv.
Nu tänker jag inte på detta hela tiden men det dyker upp väldigt ofta och hon besöker butiken någon gång i veckan.
Undra på att man har bekymmer jämt och blir gråhårig när man ska oroas för andra som man inte har något med och göra.
Har ni sådana "bekymmer" någon på ön??