Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1763 ggr
embla2
0

konstigt ljud

Det låter som om det är en tumlare som går. Låter som den kippar efter lutf i ca 2sek sen är den tyst i nån min sen börjar det igen. Var nyss nere och kollade i källaren men där är det tyst. Kanske jag skrämmer upp mig själv men har aldrig hört det ljudet förr….Hade jag bott i hus så skulle jag tänkt att det kunde vara någe vajs med ev vattenberedaren men bor i ett hus med 6 lägenheter…Kan ej heller vara grannen som snarkar.Kan ibland höra det.Detta är en helt annat ljud…Påminner om en resperator…

[GunillaF]
0

Ett liknande ljud hörde jag också för många år sedan. Vi hade precis flyttat in i vårt nya hus och när vi lade oss på kvällen och det blev tyst i huset så hördes ljudet….Åh, jisses vad rädd jag blev. Det hördes som om någon drog åt sig andan med ett väsande ljud. Vi klev upp och smög runt i huset och när vi kom in i köket så hörde vi vad det kom ifrån.

Det var kylskåpet!!! Skrattande

embla2
0

Haha…Jag har nog aldrig varit så rädd nån gång som i går kväll.Men i morse fick jag svar på vad det var..Kylskåpet var varmt.Det var det som hade gått sönder.Men är man mörkrädd och ensam och hör konstiga ljud då skrämmer man upp sig själv..Lät som det stod någon i lgh och stönade med korta intervaller..Men det värsta var att jag ej kunde lokalisera ljudet vart det kom ifrån.Tungan uteSå nu väntar jag på ett nytt kylskåp och frys.

PS..GunillaF hade jag läst ditt inlägg så hade jag nog sovit bättre i natt.

Obestämd

Roam
0

från min frys brukar jag höra höga skrik… och då menar jag som att någon skriker :-)

[Jeremina]
0

Det kanske någon som har en liten fontän liknande den jag har på bordet hemma. Den låter som en hjärt-lungmaskin när det måste fyllas på vatten….det dunstar massor av vatten varje dag..Flört