Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 2159 ggr
pernillaa
0

Hur många knäppningar???

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej

Jag har haft problem med ljud från mitt badrum på nätterna och fick nog och satte upp en kamera igårkväll.

När jag sen låg och skulle sova så hörde jag tre knäppningar på varandra just ovanför rmin mage ungefär och återkom 3 gånger. När dessa startade backade min katt ur sängen och titta svartögt på migoch vädrade i luften. När jag sen tittar på filmen hörs ett antal likadan knäppningar på filmen fast det omjöligt kan ha hörts från sovrummet och dessa knackningar kom också om tre fast varje omgång om tre kom mer utspritt med flera minuter mellan.

Sen hör jag knäppningar som jag har svårt att avgöra hur många de är åt gången. Kan någon annan höra hur många de är åt gången?

I filmen jag har lagt upp så börjar knäppningarna 00:01…00:31….00:47 och 01:14.

Ha en bra dag! // Pernilla

SumacWarmi
0

Jag hörde tre snabba knackningar på 00:31 och två med lite längre mellanrum på 01:14. Sen undrar jag om katten sitter där i korgen i vänstra hörnet? För det ser verkligen ut som en katt som sitter där och tittar in i kameran, en svart eller mörk långhårig katt med gula ögon.

Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!

pernillaa
0

Det låter som om någon viskar också. Måste lägga upp det också sen,,,

SumacWarmi
0

Åh, de där viskningarna ska bli spännande att höra! Jag tycker alltid det är så svårt att höra vad de säger, men bara det faktum att det finns ljud intresserad ju såklart.

pernillaa
0

Nej kissen har legat hos mig hela tiden och har jag hunnit somna vid det här laget så skulle det ha synts tidigare på filmen om kissen vandrat in där. Det är kattlådan du menar eller?

SumacWarmi
0

Ja, det är kattlådan jag menar. Har det tidigare bott en sådan katt där då, som jag beskriver? För jag tycker den syns mycket tydligt på filmen. Eller har en annan katt ägt kattlådan innan? Jag förstår att det är en sandlåda, så förmodligen är det inte ett ställe en katt skulle sitta och softa på utan bara göra sina behov på, men det ser verkligen ut som att den sitter helt lugnt och tittar in i kameran och rör lite på sig ibland.

pernillaa
0

Nej kattlådan är helt ny. Men det är ju något som rör sig inne på toaletten både natt och dag och frågan är om det är den du ser kanske. Snart kommer viskningarna i ett nytt inlägg

Fonrims
0

Jag kan ingenting om sånt här, men jag ser också en svart långhårig katt i kattlådan… kom och tänka på min skrutt, som såg ut så… han gick dock bort i januari

tarotlasse
0

När man hör dessa knäppningar så be dom upprepa knäppningarna.

Kommer det omedelbart samma knäppningar så är det i regel andevärlden.

Komme rinte knäppningarna när du frågar så är det i regel tempratur skillnader i rummet som påverkar väggar och tak.

För knäppningar finns i alla hus och alla knäppningar är inte andevärlden.

Men som sagt vad när du hör knäppningarna så be dom upprepa dessa du kan även be om en knäppning 2 knäppningar eller 3 knäppningar får du då det då kan du vara säker på att det är ande världen annars är det nog normala knäppningar.

Lasse

pernillaa
0

Tarotlasse: Dessa knäppningar fanns bara med på det inspelade ljudet. Jag hade en incident med upprepade knäppningar i mina högtalare också. Ska försöka lägga upp dom också här i tråden så att ni får höra. Vanliga knäppningar i huset vet jag ju om hur dom låter vid det här laget men knäppningar som inte hörs i verkligheten men på film kan man ju börja undra.

skrult
0

#tarotlasse

Då vill jag fråga dig….en natt så frågade jag min guide om ett Tecken,medans jag funderade vilket Tecken jag vill ha så hörde jag tydligt och högt tre-fyra knackningar i väggen..jag kollade ut genom fönstret om det var någon utanför ytterdörren (klockan var ett på natten)och så kom jag på vad jag precis bett om! Tror du att jag fick mitt Tecken? Har försökt igen att få samma Tecken fast inte samma natt och inget har hänt. Förstår att det kanske är omöjligt att svara på. Jag har känt att jag har någon här och det skulle va så trevligt om jag kunde få kontakt via hörseln.

pernillaa
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är ljudfilen från knäppningarna i mina högtalare. Kom visst fram till att 5 korta efter varandra på morse var bokstaven "P".

Förklara det här ni som är elektronikexperter.

Det började knäppa helt oprovocerat ur mina högtalare och höll på så i ca 20 min, och sen slutade det bara helt oprovocerat.

Under dessa 20 minuter stängde jag av högtalarna och satte på dom igen utan någon skillnad.

Jag höll min mikrofon intill högtalarna för att spela in ljudet.