Kan bebisar se andar?
Hej!
Jag har en dotter på 9v. Och igår kväll när vi skulle sova så låg hon och tittade åt ett håll en lång stund, hon kunde även titta bort och sedan stirra åt det där hållet igen. Hon tittar upp mot taket och det är inget objekt som hon kan titta på, utan hon ser bara taket.
Nu på morgonen så tittar hon åt samma håll igen, skrattar och "surrar" som bara den..
Kan det vara något hon ser som inte jag ser?
Jag har förr känt av en äldre man i lägenheten, när min sambo har varit borta och jobbat så har han visat sig i hallen. Kan det vara han?
Hej du!
Jag tror att barn överhuvudtaget är mer öppna än vi vuxna. Jag hade min dotter på då 11 månader med när min mormor dog och hon var så lugn och rofylld under hela dagen och även i den stund min mormor dog, detta lilla barn. Min stora flicka har sett något och min lilal flicka kan bli orolig ibland när hon sover. Precis som någon stör henne. Jag brukar säga ifrån då och då att när mina barn sover så sover de och då får de inte störas. Jagtror att d t är andra barn på beök här ibland. Men säkert vet jag ju inte.
Så länge din bebis inte blir rädd så så år det säkert bra!
Kram
S