Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1055 ggr
bettis69
0

Änglar eller vad??

I morse hände en sak som jag varit med om en gång tidigare.. mycket underligt tycker jag. Jag undrar förstås om jag inbillat mig, men jag tror faktiskt inte det, för det var så påtagligt.

För några månader sedan när mina barn var här över helgen, så gick jag och lade mig tidigare. Dom var fortfarande uppe och tittade på tv.

Jag vaknade till lite hastigt och hör då två viskande röster från hallen som säger:

-Tyst, hon vaknar nu, vi måste försvinna.

Jag trodde först det var mina barn, men jag gick ut och tittade. Den ena hade somnat i soffan och min äldsta satt tyst vid datorn. Så det kan inte varit dom.

I morse när jag vaknade rätt hastigt igen, av en lövblås utanför så hörde jag nästan samma sak igen.

-Sccchhhhh, hon vaknar nu.

Jag har inga barn hemma nu. Bara jag och hunden och mina sköldpaddor.

Jag funderat länge på det där och jag får till mig att det är från två "personer", kvinnliga tror jag. Iallafall den ena är kvinnlig och dom verkar inte så jättegamla, men vuxna iallafall. Jag får också känslan/bilden i tanken av att dom inte är så långa..

Jag känner ingen i dom åldrarna som har gått bort.

Det närmaste jag kan komma, är en gång då jag träffade två änglar i barndomen. Dom var två kvinnliga energier, som räddade mig ur en nödsituation.

Känslan jag fick var också att dom vill mig väl på nåt sätt.

Men konstigt nog ändå tycker jag!

Vad tror ni?? Kan det vara dom där skyddsänglarna. Följer änglar med livet ut? Eller kan det vara guider?

stina63
0

Vilken härlig och stark upplevelse du har haft. Det är säkert som du skriver om dina skyddsänglar som du träffade när du var barn, Och dom tar hand om en och ser till så man har det bra.
Prata med dom så ska du se att du får svar nästa gång du vaknar till på morgonen.

Kramis Tina

bettis69
0

Ja, man kanske kan fråga på morgonen eller meditera och försöka få kontakt och åtminstone fråga vad dom heter.

stina63
0

Ja du kan fråga när du känner för de eller innan du går och lägger dig, Svaret får du när du minst anar de Eller via drömmen. Men svar får du.

Prata med mina gör jag också en och annan gång. Tur att man är själv här hemma och att ingen ser att jag pratar med mig självaSkrattande

diaz55
0

Vilka jättefina upplevelser bettis, jag blir alldeles varm när jag läser om dem, tror säkert det är dina skyddsänglar som följer dig genom åren.

jag tycker som stina att du ska fråga dem nästa gång, så får du säkert svar på något sätt, jag pratar men mina nära omkring mig och vet att dom hör mig. Det känns tryggt tycker jagGlad

Kram Lena