Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 524 ggr
Choklad
0

Nu händer det saker ...igen..

Nu är det aktivitet rätt mycket härhemma…det lustiga är att det är det som jag fick reda på under en kanalisering här inne. Ungefär samma saker händer som det sades då. Men det händer inte när jag är i närheten.

Det knackar på dörrar, men det är ingen där, högtalare åker i golvet flera meter framåt..utan att någon finns i närheten.

Någon vill säga något , men vad?

Det lustiga är att det händer när jag inte är i närheten. Hur tar jag reda på vad denna person/ande vill?

U R us

Elisabeth-J
0

Om du själv inte kan göra det så kan du ta kontakt med ett medium som kan hjälpa dig med att ta reda på vilka det är och vad dom vill berätta för dig.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Choklad
0

Jeremina hjälpte migGladHon är en klippa!

U R us

[Jeremina]
0

Tack Choklad! Jag är glad att jag kunde hjälpa…kramar Jeremina! Flört                                                                                      Kyss

Choklad
0

Kan säga att inatt så var det någon/något som "ryckte i mitt öppna  fönster.(Bara så det var en liiiten springa, det var fast i den där grejen som man stänger fönstret med.men ingen var där ( grabbarna kollade) och det blåste inte minsta fläkt….Obestämd

Jeremina; sonens flickvän är hemma hos sig nu, och nu är det lugnt…så du hade rätt!

U R us

[Jeremina]
0

Det ska bli intressant och se hur det fortlöper…Flört

Mysan59
0

På vilket sätt hjälpte du Choklad, Jeremina?

Vem var det som var där och "bråkade"? Oskyldig

[Jeremina]
0

Det får Choklad berätta om hon vill eftersom det handlar om henne och vi tog det via pm…..Kram Mysan59 från Jeremina! Kyss

Choklad
0

Hmm det är lite privat..men jag kan säga så mycket att mina grabbar och deras kompisar lekte anden i glaset…de sa att det inte hade hänt något, men att de hade bett den ev. anden att böja ljuslågan…och det gjorde den…

Jag har min morfar hos mig som "min " ande ( kan man säga så)?

Han kan bli arg…men han är underbart snäll

Det har bultat på dörrar och ingen är där…

En högtalare åkte längs med golvet..ingen ens i närheten…

Men Jeremina kom fram till att min morfar inte gillar vissa andar som kommit hit, och att det kan vara så nya personer som sover över härhemma några dagar blir noga påpassade…men det är inget farligt. När personen blivit hemmastadd här så blir den för det mesta accpepterad.

"Våra" andar är snälla.Glad

U R us

Mysan59
0

Aha! förlåt min nyfikenhet Oskyldig Glad

Kram till dig också, Jeremina!

Och kram till Choklad också och hoppas det blir lugnare nu hemma.

Choklad
0

Ja nu är det lugnt…Flört

Kram till dig med!

Gör inget att du är nyfiken, frågar man inget får man inget veta..är nyfiken av mig själv..heheh..eller hur Jeremina?Oskyldig

U R us

christine79
0

Hoppas att det är lite lugnare på andebiten hemma hos dig nu ChokladGlad

Kram

Christine, Chris

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

[Jeremina]
0

#10 Alldeles riktigt Choklad…god morgon på er alla! Skrattande

Choklad
0

Jadå..fortfarande lugnt….heheh ska bli spännande att se vad händer nästa gång sonens flickvän ska sova över  hon är så go denna tjej, vill inte att hon ska behöva vara rädd ju..önskar att jag kunde stötta henne mera på något sätt.Hon gör inte en fluga förnär så jag undrar vad andarna har emot henne? Men hon sa att det kan vara hennes mormor som är med henne, i livet kunde hon vara riktigt elak…så vem vet vad som utspelar sig i andevärlden?

U R us