Energi -behov
Sitter helt utmattad på sängkanten och inser att kroppen och knoppen blivit rejält tömda på energi pga spänning inför helgens sånguppträdande. 2 månaders "för"-spänning har så till slut tagit ut sin rätt
Känner mig till och med ledsen mitt upp i allt…knepigt det där.
skulle vara så tacksam över att få lite varm, omhuldande och fin energi, om någon har en stund över
Kram
Eleri
Det ger jag dig gärna. Du som är en så snäll och go person…Stooor Bamsekram till dig!
U R us

Jag skickar värme och omtanke och en bön till änglarna om energi!
Kramkram!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tack snälla!!!!
Jag sänder dig varma tankar.
Cilla.
Jag sänder dig en stooor bamsekram som jag hoppas ger dig mer energi efter ditt uppträdande i helgen.
Kram
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
Jag sänder mina goaste tankar, kramar om dig i tanken och säger att detta kommer att gå superbra för du är helt enkelt fantastisk !
Kramar Madde
Amor Vincit Omnia
Gick in på din sida och länkade mig vidare till dina bilder/målningar samt musiklänken. Det var som jag trodde. Du är duktig ju 
En sådan fin röst du har.
Hoppas du funnit mer krafter
Tack godingar, ni är ALLTID där för mig
*varm i hjärtat* Nu ikväll mår jag bättre, har sovit lite under dagen och kramat extra mycket på min StorM och min LillM*ler*
#7 Tack *ler* och vad härligt att du börjat skriva här på ÖN
Åh, jag har missat din tråd, självklart vill jag skicka dig lite extra kraft.
Jag gör det imorgon så får du lite extra påfyllning
Meeen…självklart att jag sänder så mycket jag bara kan med styrkekramar och ömhet till dig du goa vännen….gick det bra annars med ditt uppträdande….dum fråga….för jag känner att det gick helt utmärkt…..
Förstår att detta har tagit ut dig….du har ju inte fått in vanan än vännen, men jag hoppas verkligen att du även fick ut en fin känsla av detta med, för du är född till att dela med dig även av din underbara röst…..massor av kramar o lyckosparkar för en fortsättning av din inslagna bana….
Kram/Eija
Tack änglar*Gruppkramar er* Jag mådde bättre framåt kvällen och nu på morgonen känner jag mig mer utvilad och bättre till mods:-) tack snälla för era fina energier*varm
Eija, lördagens uppträde gick heeelt fantastiskt!!!!!!! Kanske just därför det varit svårt att landa lite och så…men nu kan jag skönja krafterna återkomma*hoppas*
KRAMAR OOOOOOOM (Åh vad jag önskar att ni kunde känna hur tacksam jag är för att ni finns allihop
)

Skickar lite så här i efterhand…. Låter helt underbart med lördagen - tänk att få ha varit med o se!!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus