Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 810 ggr
Roam
0

märklig upplevelse

för över ett är sen när jag körde på kymlingelänken (kista) fick jag en rysning i kroppen och kände/såg att det var en kvinna som låg död i skogen vid ett viss område. jag kände samma känsla och tanke  varje gång jag åkte förbi. kunde vara upptagen med annat , ändå fick jag den känslan. i mitt inre såg jag att det var en kvinna som låt på ett visst sätt med ett hundkoppel i handen. jag har tidigare många gånger tänkt g¨in i skoden men det var mörkt och det fanns inget bra läge å ställa av bilen.

jag sökteflertalet gånger ute på nätet om det fanns en notis. jag gjorde en sökning igen. DÅ …. hittade jag en notis från förra året som just handlade om en kvinna som hittats i skogen i det området som troligtvis legat där ett tag.

vet inte vad jag ska tro om det. men det kändes så bekant. det enda jag inte vet är hur hon låg eller om det fanns ett koppel med.

(datorn dör… måste posta innan allt dör…

Choklad
0

Huuu Förvånad

Men gå på din känsla, det hade jag gjort, tro p det du ser .

U R us

[Pirkkolino]
0

#0 Så utvecklar man sin intuitiv känsla. Att man lär sig lita på den vad man känner.

Roam
0

tror du verkligen det? jag har inte den tanken /känslan på samma sätt… längre…

det kändes bara så konstigt/lustigt. att jag plötsligt fick n sån känsla. den var så stark… och att den satt kvar så  länge.ibland undrade jag om det var inbillning…

önskar dock att jag hade gått in dit…. ock letat….det var kansk det som var tanken ????

[Pirkkolino]
0

#3 Jag inte bara tror, utan jag vet, att det gåt utveckla sin intuitivkänsla. Jag vill ge råd till dig. Att nästa gång om det plötsigt dyker upp, först en känsla och sedan tanke, av någonting vad du inte har något fakta av. Fokusera på din tanke och lär dig lita på den. Desto mera man blir medveten om de inre intuivkänslorna, desto mera utvecklas man. För att de känslorna inte är något med inbillning att göra. Glad

Choklad
0

jag tänker att det kanske inte är så bra att man själv går å undersöker sådant? jag menar, det kan ju bli en chock..sen kan man väl inte gå till polisen heller för de vill ju ha bevisObestämdvärlden är konstig

U R us

Roam
0

mitt stora bekymmer är att jag ALLTID ifrågasätter det jag känner och min intuitiva förmåga :-( någonstans e det kanske ett försvar för att inte dumförklara mig själv. eller att andra ska dumförklara en. Jag tror innerst inne på min tanke men ifrågasätter alltid trots att jag vill tro. det har nog märkts här i forumen att jag inte litar på min känsla :-( 

jag har från mina nära fått tillsägelse om att lita på min förmåga och tro på det…för de tror på mig.

en gång vågade jag låta inutionen styra när vi skulle pröva på att känna av föremål …. och då när jag lät sunda förnuftet försvinna för en stund så fick jag 100% rätt på allt jag sa.

jag önskar så att jag begav mig ut och tittade…. men mörkret och skogen skrämde mig…

nu var det kanske en slump att hon fanns i det området där jag fick min känsla… jag kan inte peka ut en punkt  på kartan… men hur stor är sannorlikheten att det var i samma område..

ursäkta att jag verkar gnällig. men jag börjar bli trött på mig själv och mitt tvivel….SUCK!!!!Gråter

Roam
0

choklad..

precis… det går inte att ringa för en känsla man har haft…

e skönt att träffa likasinnade här på forumet… det kanske ger mig själv möjligheten att lita och utvecklas mer.

har gått med i en grupp där jag "halkat in på en räkmacka" som min vän sa… men det finns väl en mening med allt för min del just nu…. att jag knuffas fram för att utveckla min/mina förmågor….NU kanske det är dax för mig att ta mina stora kliv framåt…

[Pirkkolino]
0

Roam. Jag känner att din utveckling har redan börjat. Första steget är att upptäcka själv vad ens inre känsla "talar". Och sedan kommer fasen att börja lita på den talaren, intuition. Den proceduren kräver uthållighet och övningar om och om igen. Trötthet och tvivel är mänskliga saker. De känslor känner väl alla ibland inom sig. Men man ska inte tillåta de ta över och hindra utvecklingen. Kämpa på och fråga om du undrar nåt. Kram. Pirkkolino.

Roam
0

kram tebaxx pirkkolino… och tack..

absolut att jag frågar…

:-)