God morgon 31:a mars
God morgon, hoppas att allt är som det ska.
Glöm inte att det är 1:a april i morgon.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon , ja , just det imorgon ska det luras.
Nej ,nu måste jag rusa till jobbet…..
God morgon alla på ÖN här är det +5,3 grader och solen är på väg.

Godmorgon! Här är det sol och blåhimmel, -3 grader. Ser ut att bli en toppendag.

God morgon
Vaknade av solen i morse,0 gradigt här än så länge..
Fåglarna kvittrar och det är en ljuvlig morgon i lugn o ro..

God morgon! Här skiner solen och det ser ut att bli en varm dag så jag kpmmer att sitta i solskenet och sola sen
Var på möte igår och kom hem sent, det var ett givande möte men det tar på energierna så idag var jag trött.
Önskar er alla en härlig dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God morgon på er alla Här är det 2plus ute nu. Det är halv klart Men jag hoppas att solen skall skina på oss alla i dag Ha det gott vi hörs
Här i söderns land har vi nu sol och +7,1°C, det kan bli +10°C under dagen.

God förmiddag. Här i mitten är det +3 grader och sol och lätta moln. Idag ska jag trotsa smärtan och klippa hår i en ny stil. Roligt att göra om sig.
Ha en fortsatt bra dag.
God Förmiddag på er ut i etern!
Jag önskar er alla en bra dag.
N.Hallans tittar solen fram o värmer.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej på er alla!
Idag skiner solen från en klarblå himmel och det är sååå skönt att våren äntligen är på väg!! 
Är ledig idag och ska snart gå och sätta mig på min altan och lapa lite sol.
Ha en bra dag!

Hallå allihop!
Solen skiner även i Stockholm - häääärligt! Nu väntar föreläsning på em sen filmpremiär med dottern och hennes Andreas - spännande värre! Livet är fiiint…
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Ouii, idag kommer min dotter hem från tailand, hon har bott där i 2 månader så det är ett tag sedan vi sågs 

Hej på er och God Em får jag säga!
Här är det vårväder idag, vi har + 8 grader nu och då ligger inte termometern i solen
Så det känns härligt.
Har hört Staren kvittra så fint uppe i träden här. Det är allt en fågel som kan få många läten och kan hämras bra om man visslar till den. Tycker dock lite synd om flyttfåglarna ännu, för det är en hel del snö kvar på våra gräsmattor här. Men blir det så här varmt och fint så försvinner väl snön till slut. Hoppas och håller tummarna på att det skall bli vår på riktigt nu.
Har haft besök på fm av en väninna. Hon kom med vackra blommor till mig. Man blir glad i sinnet av dessa fina blommor, fick en blomma igår med. Så jag verkar fylla år ännu.
Har en klasskamrat som fyller år idag. Så Grattis till henne.
Nu skall jag kolla runt lite här på olika trådar. Sedan skall jag ta mig en promenad.
Ha det gott under dagen!
Här är +13°C och full sol.
Hej! Vi har lite grått och rått väder här i Skummeslöv idag. Men vi får väl dela med oss av solen till er andra!
Har jobbat o fixat lite tvätt. Känner mig faktist lite trött idag.
Ska laga pannbiff till middag. Sen blir det nog värmedynan för mig.
Ha en bra tisdag på er!
God dagens!
Här är det skapligt väder, just nu är solen i moln men över det hela så t o m luktar det vår…..trotts alla snödrivor….
1:a April ja…hmmm….får se om man blir lurad eller om man själv kommer på att luras…..förra året glömde jag bort det alldeles, och inte blev man lurad heller….
Annars så är jag så trött nu på morgonen, p g a denna sommartid…blääääää…………tar ju nästa hela sommarn för att vänja sig….
Ha det så gott alla människor där ute….
Eija