Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1169 ggr
Mari
0

Hjälp med drömtydning?

Vaknade i morse efter en riktigt snurrig dröm.
Var på väg hem ifrån Dennis (min pojkvän), när jag kommer till järvägen hemma så är det poliser och en massa bilar. Några barn har blivit påkörda av tåget så de håller på att lasta in dem i ambulanser och det ser verkligen väldigt mysko ut då de är hela men ändå på nått vis så är de trasiga :S

Om det har någon betydelse så kör jag en röd liten bil. Ser att Eva står vid vägkanten med Mique och Fjodor (våra hästar vi hade). Fjodor är helt till sig och bara bockar, stegrar och frustar som en idiot. Säger åt Eva att jag ska bara parkera bilen och låsa så kommer jag och hjälper henne med mitt monster till häst.
Hinner inte mer än ur bilen så ser jag hur Fjodor sliter sig lös och springer runt som en dåre.
Han har av någon anleding sitt regntäcke på sig och ett väldigt långt grimskaft. Han har även sin inka-grimma (mönster med färger av svart, rött, blått, vitt och gult)

Får tillslut tag på honom men han bara sliter i grimmskaftet och står inte på fyra ben nästan någon gång så Eva och jag beslutar oss för att släppa honom fri och koncentrera oss på Mique som också börjar bli orolig. Sen hoppar jag fram i drömmen och är i bilen på väg hem men kommer bara till Bäkius (de som bor närmast järnvägen) för jag ser att Fjodor ligger helt utmattad nere i diket!

Slänger mig ut ur bilen och ser att han trasslat in sig rejält i sitt täcke, bland annat i en rosenbuske, försöker få loss honom och han bara ligger där. Bäkius kommer förbi med en släpvagn med tak på, börjar lyfta upp honom i den och säger att de skjutsar hem honom. Jag försöker förklara för dem att han kommer ha sönder deras fina släpvagn eftersom det börjar bli vår och då kan man inte lita på honom. Fast tillslut enas vi om att Fjodor är så pass utpumpad så han kommer nog att ligga still i släpvagnen de där hundra metrarna hem till mig och hans stall.

Sen vaknar jag…

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se