Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: mässorstorseansevenemangträffar
Läst 1721 ggr
Elisabeth-J
0

Mässa Sundsvall

Folkets park i Sundsvall

Rotundorna

Lördagen 28/3-09

kl10.00-16.00
Entré 50:-

Storseans med Camilla och Liselotte Öhrnberg

www.baravaramassan.se

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

Lyfter fram tråden, mässan är på lördag.

Elisabeth 

Jane-Lyzell
0

Oj -verkar vara många mässor runt i vårt avlånga land detta datum:-) Härligt!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tatsu
0

Jag har inte sett någon annons om denna mässa förrän i dag när jag läste tidningen nu i kväll.
Nu hade jag inte kunnat gå ändå eftersom vi hade en mindre mässa med kvinnliga företagare i  Ånge samt modevisning.
Typiskt när det är något  i närheten så missar man det.

Tatsu

Elisabeth-J
0

Var det någon här som var på mässan i Sundsvall?

Elisabeth 

wolfie
0

Det här har jag missat helt!!

Elisabeth-J
0

Vad tråkigt att det inte har annonserats så ni har missat den Rynkar på näsan

Elisabeth 

Frejzan
0

Har inte sett heller att det varit mässa i Sundsvall. Har inte varit inne här varje dag heller så jag har missat detta. Synd, men hade troligen inte gått ändå. Gubben min har haft fullt upp med att plugga inför nästa kursdagar.

kali
0

Jag var på mässan.Var på seansen med Marie. Spännande! Hade en fråga om den som jag har i en annan tråd.Den var inte så stor men mycket personlig tyckte jag att den var.

Kan hålla med om att  det inte har varit mycket annonsering om mässan .

madeilene87
0

nej :O det visste jag ingenting om :(

jag som bor nära där… attan också!

solblomman47
0

Jag var på mässan hade fått information från två utställare över mail samt att jag sett nån annons i dagstidningen i samband med att man kunde beställa biljetter till storseansen med Camilla och Liselotte Öhrnberg.

Det var en hel del intresanta saker där att titta på .Jag och min väninna var på storseansen med mor och dotter det var mycket fint man fick gå fram och tända ljus.Jag tyckte de var duktiga om än vi inte fick nån kontakt med nån från andra sidan.

Jag köpte en spikmatta men har inte provat den ännu hoppas att den kommer till nytta för min onda kropp.

Sedan fick jag healing och tarotkort lagda för mig.

Tack Maria healingen var mycket skön och tarotkorten var mycket sanna i det som varit och det känns bra det som ska komma framöver.Så nu har jag en hel del positiva saker att se framemot.

Så jag är nöjd med mässdagen om jag änn var jättetrött och slocknade när jag kom hem.

Eftersom det tydligen var tredje året som mässan var så är det konstigt att det inte har varit mera annonser.