Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 416 ggr
Roam
0

orolig kanin

ikväll va min lilla kanin snöboll lite tossig. han har haft öronen på helspänn, flygit ut till hallen några gånger… hoppat runt och tett sig lite stressad….

han är ute varje dag men ikväll kunde han inte komma till ro.

-nått ovanligt han gjorde för första gången var att klämma in sig mot väggen… och sitta där länge…annars brukar han lägga sig raklångt under bordet…

jag kunde inte uppleva något negativt  i rummet… endast en liten fläkt mot höger kind…

Frejzan
0

Han har inte ätit något olämpligt? Kaniner brukar kunna uppträda ungefär sådär om dom har ont i magen oxå. Han är inte uppblåst?

Annars kan det vara något som skrämt honom, höga ljud, hund, katt eller så. Kaniner är lättstressade. Det är ju ett flyktdjur.

Först kollar man ju alla naturliga orsaker innan man funderar på det övernaturliga, men du kanske redan gjort det.

Hoppas det lugnat sig.

Roam
0

han e i sin bur nu..

det är en glad kanin annars…. studsig… och glad… beter sig som en hund ibland :-)

inga störande ljud… har nattat maken och dotten så de sussar gott…

sägr varken bu eller bä… tänkte bara på att han betedde sig lite annorlunda inatt….att han satt med ryggen mot väggen var annorlunda. kanske att han hörde nått utanför som jag inte hörde….

inget fel på magen…. kluttarna haglar ut där bak * ler*

han fick gå in i sin bur och sussa nu… bäst så…

tack för tipsen :-)