Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: seansupplevelserfrågor
Läst 2155 ggr
Gabriell
0

min andra seans

Ska imorgon på min andra seans,var för ungefär två veckor sedan på en med Ann kokko och måste verkligen rekomendera denna superhärliga kvinna Glad

Var en upplevels,fick kontakt och allt jag bär på känns mycket lättare nu.

Imorgon är det Oona som har seansen,har aldrig träffat henne men hört positiva saker så jag hoppas att jag kommer ha samma trevliga upplevelse igenGlad

Elisabeth-J
0

Vad roligt! Jag hörde att hon är i Sollefteå imorgon, själv ska jag på ett annat ställe då men hade jag vetat det innan så hade jag åkt dit för att få träffa henne irl Glad

Jag önskar både dig och Lady Oona Lycka till imorgon!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Gabriell
0

Tack så mycket Glad

Ska verkligen bli roligt att få träffa henne och se om allt jag hört stämmer.

dalamormor
0

hej hittade den här sajten i går.och eftersom jag har varit på en del seanser mbl.terry.så känns det spännande att läsa andras erfarenheter.i höstas var jag och träffade ANN KOKKO,och dömm av förvåning [50-60 pers] fick jag kontakt med min farfar så nu vet jag att det är han som är här och busar.tex öppnar skåpdörrar. han såg tomtar när han levde,och det fick jag bekräftat av min syster.och jag blev överlycklig jag har även TOMTAR med mig men jag ser dom inte. VÅR KRAMAR TILL ALLA PÅ TRÅDEN

[Lady-Oona]
0

Hej hej…det var en skön kväll i Sollefteå , hade varit roligt om du varit där Elisabeth, en kanske i maj när jag kommer tillbaka.

Gabriella, hoppas att du också tyckte att det var en intressant kväll…vi kanske ses igen

Ha det gott därute.

Kram på er Lady O

Elisabeth-J
0

#4 När är det i maj? Jag ska komma då om det inte är annat inbokat Glad

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Cristine
0

#4 Hej Lady-Oona!

Kommer du inte till Sundsvall?

Kram cris

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Lady-Oona]
0

#4 Jodå är i Sundsvall i april…..kramar till dig….Glad kan lägga in lite om det här ska bara fråga Elisabeth först..

Cristine
0

Så kul! Räkna med mej!Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gabriell
0

Ja Oona det var en mycket trvlig kväll i sollefteå,jag är helnöjdGlad

Är övertygad om att vi kommer ses igen

Ha det bra!

stina63
0

Jag var på storseans i går kväll med Lady-Oona, Och det var så trevligt och roligt. Men jag kände att jag hade två stycken sidan om mej,Kände att någon satte sig på min högra sida är stolen var tom, Sen var det en klocka som tickade hela tiden på min vänstra sida,

Tack Oona för en trevlig seans i gårkväll

KRam Tina

[Lady-Oona]
0

Vem vet Gabriella, ska ju upp i maj igen…ha det gott själv.Glad

Tack själv Stina, jättekul att få ses på riktigt….häftigt när även "publiken" känner in gästerna som kommer. Håller med dig att det var en fin kväll., kram på dig.

Gabriell
0

Ja Lady-Oona jag såg att du skulle komma igen.

Har faktiskt redan tipsat några vänner om att du kommer så dom har bokat tiderFlört

Är lite nyfiken på kraftdagen och Gudinnekvällen du ska ha,har du möjligen lust att berätta lite?

Ha det bra

Gabriell