Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 527 ggr
Farwuq
0

God morgon 30:e mars

God morgon Ön, hur har ni denna dimmiga morgon?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

christine79
0

Jag har sovit lite dåligt nu på morgonen. Först blev jag väckt av 2 honkatter som löper nu samtidigt och sen av en nymfparakit som kvittrade på som en tok, bara för att det är ljusare ute nu.

Jag får väl vila lite när jag kommer hem från jobbet dåFlört

Christine, Chris

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

Elisabeth-J
0

God morgon! Här var det jobbigt att kliva upp idag, hade gärna sovit ett par timmar till. Kanske beror det på att man ställt om klockan Glad En ny dag med en härlig förändring  Flört 

Önskar alla en fin måndag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

christine79
0

Tack detsamma Elisabeth-J!!Glad

Christine, Chris

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

[GunillaF]
0

God morgon!

Jag önskar er en trevlig dag!

soulwings
0

Coolsolglimtar,i Gbg och ser framemot att äta på en restuarang med en vän som heter akvarell!

Trisha
0

Solen har kommit till Stockholm nu! Härligt! Nu ska jag luncha med en goooood vän. Livet är underbart!

Önskar er en superhärlig måndag med massor av förändringar och överraskningar - sen förstås en massa skratt & kärlek!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Marina2
0

Hej på er! Dagen blir blandad med jobb,så lite som möjligt! Promenad och sen ska jag köpa lite påskpynt till min dotter och hennes kille som har flyttat ihop.

Det är kul när man kan åkat dit och hälsa på,tänk de har blivit så stora…

Ha en underbar måndag!

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!!

Ja det att man har stält om klockan är nog något som tar sin tid att vänja sig med.

N.Hallad börjar solen titta fram.

Tag nu vara på denna dag o gör den till något bra.

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Britt-Marie
0

Hejsan!

Klockan den tickar på och är redan 12.30 snart.

Det var trögt att komma ur sängen i morse, somnade om och vaknade först vid 9.20 tiden. Men jag sa för mig själv den är inte mer än 8.20. Ja, det tar lite tid innan man kommer in i det här med den nya tiden.

Idag har vi skalpligt väder här växlande mellan sol och lite molnigt. Det är + 6 grader ute nu.

Jag har haft en väninna här på fika en stund, sedan har jag tagit rätt på tvätt och jag har diskat och gjort lite andra göromål som måste plockas med.

Skall ta mig en promenad snart har jag tänk med. Bäst att passa på när solen är framme ibland.

Skall lägga på ett par Grattis kort. Har ett par vänner som fyller år nu i morgon och så den första April.

Nu skall jag kolla runt lite här på ÖN innan jag sätter på mig och går ut sedan.

Ha en jättebra dag alla!

Britt-Marie

Farwuq
0

Jag vaknade 04:30 som jag brukar, trotts att vi ställt om tiden en timme.

OK, lite seg var jag, men det tar jag igen i kväll när jag gympar och får upp ångan.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Wargmane
0

ÅÅhh här kommer ett litet sent gomorra…hehehe wargen e lite slut…å sen sommartider å annat som "stökar" till det!

Hm..känner att åldern börjar ta ut sin rätt…förut kunde jag jobba oavbrutet…Sittningar, seanser, kors å tvärs å hit o dit….

numera behöver jag ett annat space emellan…

Hur har ni andra det??

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Elisabeth-J
0

#11 Känner igen det ;) Förut var man överallt, var borta varje helg bl.a men den orken finns inte mer och jag är så less på hotell :) Nu är det inte lika mycket långa resor eller långa dagar vilken känns bra :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Puppan]
0

Hallå!

Har fullt upp hela dagarna.. hujedamej.. Börjar dessutom bli nervös för morgondagen. Ska åka långt för att tatuera mig, ska göra ett porträtt på armen av min mamma.

Nä nu ska jag plugga lite oxå..

Ha en bra dag!!