God morgon 29:e mars
God morgon Ön, hoppas ni sovit gott och kommit ihåg sommartiden.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon på er alla.Idag vila efter allt festande, det är skönt att kunna bara slappa också. Hos mej blir det definitivt en slappardag eftersom det snöar för fullt ute. Dottern sover för fullt..trött efter gårdagens maskerad.Jag undrar om jag ska försöka mej på kåldormar idag, det har jag längtat efter länge.
Ha en härlig dag
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon ifrån ett mulet Järpås.

God morgon!
Solen skiner i Skåne 
Det blir en skön söndag…

God morgon alla!
Har väldans ont i rygg o nacke så i morrn kontaktar jag kotknackaren..
Blir kanske lite shopping i dag..annars en lugn o vilsam dag här..

God morgon!
Här snöar det lite lätt idag men jag hoppas att det inte är lika mycket snö på vägen som det var igår, ska åka och jobba en stund på eftermiddan och det är några mil att köra.
Önskar er alla en jätefin söndag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God morgon, jag vaknade utav mig själv idag kl. 9.00 och var jätteglad för den prestationen, jag är ju så hemskt morgontrött så det är en ganska stor grej.
Nåväl, underbart är kort, min make påminde mig direkt om att klockan redan var 10.00, det är ju sommartider nu.
Vädret är mulet och grått, snön hänger i luften, vi får se om det kommer ner någon senare under dagen.
Hej. Här är det lite dis men plusgrader. Skogsrundan var ljuvlig.
Nu blir det till att skappa med en bok eller tv.
Ha en skön Söndag.
God morgon på er oxå!! Sov länge idag och vaknade nästan nyss. Här småsnöar det och hela backen är vit med ett tjock lager snö. Vill ha vår och värme nu.
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

Hej vid Lunchtid!
Här har vi grått väder även idag och det är runt +4 grader. Men det verkar ju som om solen skall skina på oss till mitten av veckan, vi får hoppas på det.
Min yngste son och hans sambo har varit här och fikat lite med oss på fm.
Släckte ned en tim igår kväll och det var riktigt mysigt att sitta där med stearinljus. Allt verkade så tyst på nått sätt. Vi spelade några Major där på kvällen, min sambo och jag.
Ha en bra Söndag! En tim har vi ju fått flyttat fram och det känns som den här dagen går i rasande fart, redan efter 14.00 nu. Sov länge med i morse, man är ju van den gamla tiden ännu.
Hej!
Idag är det en lugn söndag, inga måsten (bara tvättning och lite städning), ska försöka att varva ner och ta det lugnt efter allt jobb som varit i veckan. Har värk i benen och fötterna och huvudet känns tungt. Känns som om det är en förkylning på gång eller så säger kroppen till mig att ta det lugnt och gå ner en massa i vikt.
Imorgon blir det att ta itu med biverkningarna av en modevisning, massor av kläder och skor att gå igenom och få undan.
Sedan får vi väl hoppas att det blir anstormning av folk som såg visningen som vill köpa alla fina kläder.
Det brukar inte ge så väldigt mycket men det var för välgörande ändamål och det var mer än 300 inlösta + att de sålde fika och lotter. Vi får hoppas att det blev en bra slant över.
Igår kväll tjuvstartade jag med nedsläckningen redan före 20.00, tände ljus och fuskade lite för jag hade tv´n på. Ganska mysigt det skulle man göra varje kväll, elräkningen måste bli lite lägre i allafall.
Kollade runt ute om grannarna också släkte ner, inte närmaste men husen bortanför släckte ner 20.30. Man såg ljusens sken fladdra.
Ha en bra söndag allesammans/Tatsu