Prata med djur
Hej hej. Jag har försökt mig på att lära mig deta och kan tycka att det är så besvärligt då jag troligen anstränger mig för mycket. Ibland kan jag dock tycka att jag får jätte starka inergier från tex hästarna när jag e ute och rider. Jag få känna plötslig osäkerhet när hästen tex e osäker på mina signaler, då blir även jag väldigt osäker och det blir en hel smörja alltihop XD.
Jag har dock värkligen sörjt mitt älskade marsvin som bara blev 2år gammal, dog troligtvis för att jag inte skötte henne som jag skulle. Jag hade helt egen vårdnad för ett marsvin när jag var 12år gammal. Det jag hällst av allt sulle vilja veta är hur hon mår, hur hon känner sig om hon har det bra och vad hon tyckte om sitt gjordeliv här med mig. Jag skulle vilja veta deta om jag inte kan ta reda på det själv så gärna med hjälp från någon som kan.
Någon som skulle vilja hjälpa till med deta? Någon som skulle kunna ofra sin energi för att göra deta? Jag ber om mycket ja vet. Jag älskade henne dock väldigt högt. Jag frågade en annan djurkomunikatör om han kunde hjälpa mig, men han sa en massa saker som inte stämde alls. Så jag undrar om det ens går att kontakta döda husdjur? Jag har ingen bild på henne men skulle det kunna gå ändå? Hennes namn är Marhis.
// Kram