Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1148 ggr
[akumas7]
0

konstig dröm

Hej hej. Jag har ofta drömar, de är oftst väldigt speciela och ovanliga. Det är enormt mycket fantasi som flödar i dom. Jag hoppas ändå att någon skulle kunna hjälpa mig att tyda den specifik dröm.

Jag e på en strand med några människor (mins inte vilka) jag har fåt havsvatten i örat och mitt andra jag? försöker att få ut vattnet, men istället får jag tag på en trod, jag drar i troden som är ca 1meter lång, med tråden kommer vattnet ut. Jag reser mig upp och tackar mig själv för hjälpen, lite längre bort siter min pappa och min bästis. Jag går till dom och börjar prata om något, då dyker en fuxfärgad hingst upp. Jag klapar om honom och känner en varm kärlek spridas genom kroppen när jag ser honom. Då av någon annledning så behöver jag gå på toa och så dyker ett das upp med stort utryma. Ungefär som en liten stuga och plats för flera på sama gång att sita där inne, båda pappa, och min bästis följer med mig in. Jag blir arg och skiker 'Ut härifrån' När jag är klar där ine så talar hästen om för mig att jag ska hoppa upp på honom. Jag gör så och vi galopperar från daset mot en klädhängare, det går jätte fort och jag blir orolig för att vi ska kroka. Jag har nämligen ingen kontrol ust då och han flyger runt klädstongen och upp på den. Jag hoppar av och börjar prata med min bästis, hästen går iväg någonstans och när jag ropar på honom. Så kommer han springande i fullfart (ja hon ropar på mig'lyklig') och han springer in i mig, jag rubas dock inte en centimeter för jag har skydat mig med armen, hästen därimot snubblar till. Efter deta vacknar jag.

Vad kan dena dröm betyda?

ikna
0

Jag e på en strand med några människor (mins inte vilka) jag har fåt havsvatten VATTEN = KÄNSLOR i örat = HÖRSELORGAN och mitt andra jag? försöker att få ut vattnet, men istället får jag tag på en trod, jag drar i troden som är ca 1meter lång, med tråden kommer vattnet ut. Jag reser mig upp och tackar mig själv för hjälpen, lite längre bort siter min pappa och min bästis = DINA SIDOR/EGENSKAPER. Jag går till dom och börjar prata om något, då dyker en fuxfärgad hingst HÄST = STARKA KRAFTER upp. Jag klapar om honom och känner en varm kärlek spridas genom kroppen när jag ser honom. Då av någon annledning så behöver jag gå på toa DU SKA GÖRA DIG AV MED PSYKISKT AVFALL och så dyker ett das upp med stort utryma. Ungefär som en liten stuga och plats för flera på sama gång att sita där inne, båda pappa, och min bästis följer med mig in.HÄR FINNS STOR PLATS, MEN DU VILL INTE HA MED DINA ANDRA SIDOR Jag blir arg och skiker 'Ut härifrån' När jag är klar där ine så talar hästen VAD ÄR EN HÄST FÖR DIG?  om för mig att jag ska hoppa upp på honom. Jag gör så och vi galopperar från daset mot en klädhängar, det går jätte fort och jag blir orolig för att vi ska kroka. Jag har nämligen ingen kontrol NÄR DINA STARKA KRAFTER FÅR STYRA, TAPPAR DU KONTROLLEN ust då och han flyger runt klädstongen och upp på den. Jag hoppar av och börjar prata med min bästis, hästen går iväg någonstans och när jag ropar på honom. Så kommer han springande i fullfart DU BLIR LYCKLIG, NÄR DU ANVÄNDER DINA STARKA KRAFTER (ja hon ropar på mig'lyklig') och han springer in i mig, jag rubas dock inte en centimeter DU RUBBAS INTE UTAN HAR KVAR KONTROLLEN för jag har skydat mig med armen, hästen därimot snubblar till. Efter deta vacknar jag.

DU HAR SIDOR/EGENSKAPER SOM DU INTE RIKTIGT KAN ELLER VILL HA. DET KAN VARA STARKA KRAFTER SOM DU HAR SVÅRT ATT TYGLA. NÄR DU ÄR LYCKLIG ÄR DET OCKSÅ STARKA KRAFTER, MEN DÅ KAN DU KONTROLLERA DEM.

[akumas7]
0

tack så mycket för din hjälp, jag är mycket tacksam :)