Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 521 ggr
Farwuq
0

God morgon 28:e mars

God morgon Ön, hoppas att allt är vid det bästa.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

bettin65
0

godmorgon allt är bra känns det som………….. i allfall ! hi hi

sven-g
0

Go morron här är vitare än det var i går, har väl kommit mellan 5-10cm snö -2 gr så nu kommer snö vallarna bli än högre. Ser man högarna tänker man kommer dom att tina eller blir dom kvar tills nästa år.

Trisha
0

Morrn alla!

Brrrr, vintern tillbaka - huah! Läääängtar efter våren!! Men har ändå myspys här hos Happy. Väntar lite bus på e m med Tjejvimmel med modevisningar och annat härligt ytligt, yey! Sen blir det krogen - svågern spelar där och då går vi några stycken. Krogen annars inte mitt favorithak….

Ha en underbar dag alla! Längtar efter regelbunden datorkontakt igen. Det här är för trist. Dator nån gång i veckan bara. Suck…. Men det blir väl desto skojigare sen. Är online på andra sätt och jobbar mer än någonsin. Kuuul!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Elisabeth-J
0

God morgon!

Här har det inte kommit mer snö och jag hoppas att det inte blir mer heller men när jag såg vädret igår så såg det ut som att det skulle komma snör här också. Just nu har vi -4 grader och snart blir det varmare :) Funderar på vad Robin och jag ska hitta på idag, men än så länge vet vi inte, blir väl något spontant som vanligt :)

Glöm inte att släcka ner ikväll mellan 20.30 - 21.30

Önskar er alla en jättefin dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kali
0

Godmorgon !

Här är det några minus och snön faller ner!Glad(jag är nog den ende som tycker det är mysigt…) Idag ska jag gå på Bara vara mässan som är här i stan.Det ska bli spännande.

rockygubben
0

Godmorgon! Här är det plaskigt,det snöade igår och nu smälter det bort.Inte kul om man som jag har hund,det blir så smutsigt.

Marina2
0

Hejsan! Här i Skummeslöv har vi ca 8+ och sol emellanåt! Vi har gått en underbar strandrunda då vovvan givetvis var mer ivattnet än på land..

Sen har jag räfsat lite i trädgården så nu ska här slappas resten av dagen.

Tror det blir vårens första öl ute i lä senare..

Ha en underbar Lördag på er!

Kenzo
0

Hej på er här regnar det och är runt +5 grader. Har varit på ADR (farligt gods) utbildning idag i Uddevalla inget roligt på en lördag det började kl 8 så jag fick gå upp 5,30 för att hinna dit jag har ju ont i ryggen så måste gå upp en bra stund innan för att tabletterna ska hjälpa och jag ska klara av att köra men vi var färdiga vid 12 det var andra dagen så nu ska jag snart få mitt ADR kort. /Tove

Jennie-S
0

Godkväll! Här har det varit en riktigt skön dag! suttit fast och läst sagan om isfolket böckerna, kan ju knappt slita mig *S* Sen har jag vart på långpromenad med mamma och mitt virrvarr här hemma.. Slutade med att hunden va lerig från topp till tå så det vart badkaret bums när vi kom hem..
Ikväll blir det lugnt, ska iväg och vara packhjälp inför en flytt =)

Önskar er alla en härlig kväll!

Kram

Britt-Marie
0

God Kväll!

Här har det varit en snöig dag. Det har kommit ned en hel del. Det snöade även igår.

Idag har det varit en lugn dag, har inte gjort mycket. Legat och vilat lite, läst och haft kissekatten på armen.

Tommy & Ullis dök upp här en sväng under dagen. Sedan var vi och handlade lite och snart skall vi äta varmna mackor. Titta på Psotkoden. Sedan 20.30 är det ju dax att släcka ned, så ljusen är framtagna. Tror det blir en riktigt mysig kväll, med levande ljus.

Hoppas vi får sol i morgon, det skulle vara så skönt och man blir på så gott humör.

Önskar alla en fortsatt bra kväll! Hoppas dagen varit bra.

Britt-Marie

squaw
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll! här har det varit omväxlande väder
solsken varvat med regn men 8+ grader
vilken frid att se alla fönster med tända ljus
så vacker att se…nästan lite nostalgiGlad
hur har det varit där ni bor?
kram Squaw