Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 1103 ggr
PimTheGreat
0

damm eller orb

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja som rubriken lyder. är det damm eller orb? bara nyfiken..

syren59
0

Jag tycker det ser ut som en orb, men jag är inte säker. skulle det vara damm så skulle det vara fler fläckar.

PimTheGreat
0

#1 tack för ditt svar..:-)

nån mer?

PimTheGreat
0

kan ni känna något av bilden?

Lilj-an
0

Här har vi en orb, jag kan se en mycket gammal indian och en totempåle.

En kvinna med håret uppsatt, och en fjäder eller en blomma i håret.

Det jag ser är inte i den vita delen av orben utan runt om orben på hästens högra bakben.

Fin häst …..

PimTheGreat
0

#4 ok..vad intressant! Syns något mera? Vill denna kvinna något eller hur kommer det sig att hon är där? vad är en orb egentligen?

gizz
0

putt

Lilj-an
0

#5 Vad en orb är egentligen, finns det delade meningar om. En del säger att det är damm vilket jag också anser att de flesta är. Men är det då en själ, så ser jag det tydligt som ett ansikte eller som ett rörligt bildspel. Oftas är det området runt orben som är mest intressant att  iakta . Orber kan se ut på olika sätt, som ljusklot (energiklot), som långa spiraler, molnliknande rök och som ljusmaskar.

PimTheGreat
0

#7 ok men varför finns det Orber kring min häst då? vill de någonting?

Lilj-an
0

Om det är som jag tror, så kan det vara en indian som ägt denna häst i ett tidigare liv.

PimTheGreat
0

#9 ojdå… så hon typ "vakar" över honom nu då?

freddan94
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag ser en gumma runt orben.

Orben sitter på hennes kind ser det ut som.

PimTheGreat
0

ser ni något mer? tycker detta är riktigt spännande. vill veta allt ni ser. Kan ni känna någonting utav bilden i övrigt?

[Susannaa]
0

kan vara orb, men kan också vara fukt eller damm, det ger orbliknande ljusklot, eller va man ska kalla det.
men jag vet inte . :)

Lilj-an
0

#11 Jag ser också en kvinna eller en flicka, kan det vara samma vi ser ? Den är nedanför orben till höger, och vid hennes sida går ett får…

tarotlasse
0

Jo detta är typiska bilder från damm Orber ser helt annorlunda ut och inte så vanligt man får se detta på bilder.

Vill ni se en riktig orb så till min glädje har jag funnit det här inne på ÖN i kväll.

Tråden heter Gammalt kort.

Titta på bilden på kvinnan framför kyrkan  så kan ni se en riktig orb bredvid kvinnan.

Där kan ni tydligt se skillnad och  hur en orb ser ut.

Lasse

[Hellas]
0

Tack Lasse för att du fångat upp och observerat just det fotot.
Själv har jag bokmärkt den tråden och visst är det en stoor skillnad.