Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 446 ggr
[Jeremina]
0

Basker och glasöga

När jag var mellan 8-13 år så var jag rädd för en man med brun basker och mörka solglasögon som nästan alltid följde mig var jag gick.

Min mamma har nu sagt att jag redan innan jag kunde prata rent pratade om basker och lasöga som jag sa då. Jag ville att han skulle gå.

Han var alltså någon från andra sidan som följde mig då jag inte var ute och gick ensam innan jag fyllt 2 år.

Tyvärr vet jag inte vem han är och han har inte synts till på många år.  Obestämd

pernillaa
0

Mn va läckert att minnas en sån sak ändå. Fantastiskt. ja man kan ju undra för mindre. Kanske han hittade hjälp någon annanstans?!

kram

Ha en bra dag! // Pernilla

Choklad
0

Eller så kanske han var din guide då? Eller någon av dina släktingar som ville se till att du var säker?

U R us

[Hellas]
0

Kan ha varit en hjälpare som befann sig i ditt liv just då för att hjälpa dig med någonting.
Hjälparna kommer ju och går så de har vi inte alltid med oss livet ut.
Tyvärr är det ju egentligen bara du själv som vet om det var en hjälpare eller inte och eftersom han idag inte finns med dig så att du kan fråga så går det ju inte att veta med säkerhet.
Men ibland kan det ju ändå vara roligt att spåna lite :)

[Jeremina]
0

Han fanns där en gång och räddade mig från att bli våldtagen, han skrämde bort en man som dragit ner mig på marken och slitit sönder min blus, men när mannen sprungit iväg så försvann Basker & glasöga direkt…..jag hade mycket svårt att förklara hemma vem han var som hjälpt mig för han fanns ju inte.

Om jag gick med farmor ute på gatan och såg honom och pekade så såg hon ingen alls. På den tiden var jag rädd och sköt dessa tankar åt sidan så därför vet jag inte vem han var "är"…

Men jag kan kanske gå in för att fråga mer konkret i lugn och ro annars tänkte jag att någon annan kanske såg eller kände något??

Kram Jeremina! Flört

[Hellas]
0

Försök att fråga din huvudguide, h*n kanske vet?

[Jeremina]
0

Det ska jag göra Hellas Flört