God morgon 27/3
God morgon alla inget kul väder här (2 mil söder om Lidköping) idag massor med snö ca 3 cm och -0,4 grader vill inte ha snö nu det ska bli vår./Tove
Godmorgon Kenzo och Övriga på Ön.
Nä inget roligt väder här heller, Ser mulligt ut och småblåsigt hela fem grader är det ute. Får se om solen vill titta fram lite under helgen
kramis

Godmorgon Kenzo och alla andra här på ÖN.
Här i E-Tuna har vi en grå och trist morgon,termometern visar på 0grader.
Önskar alla en fin fredag.
Kramar!

God morgon!
Här är vädret ok och jag tror att solen kikar fram även idag, just nu är det -4 grader så det kommer bli varmare sen :)
Önskar er alla en jättefin dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Godmorgon!
Här i söder snöar det för fullt backen är vit, men det ska dra upp mot norra sverige nu.
Onödigt när man vill ha vår

God morgon Här snöar det och är en halv minus ute. Jag vill ha vår nu. Jag hoppas att det är det siata snön som kommer nu. Nästa vecka skall det bli 15 plus grader vilket jag hoppas på. Ha en trevlig fredag Önskar jag er alla ha det gott vi hörs

God Morgon!
Grått väder för tillfället och just nu -1 grad, lite blåsigt med.
Fredag idag, får se vad denna fredagen kommer att bjuda på.
Vi hade det trevligt igår, då jag hade mina ungdomar runt mig. Vi åt lite gott och hade en trevligt stund här hemma. Kallar dem ungdomar fast min son nu blev 29 år igår.
Ha det gott alla Ö-Bor.
Nu måste jag ängna mig åt kissen en stund, för han pockar på uppmärksamhet nu.

Godmorgon! Solen försöker titta fram bland molnen,det är lite kyligt ute.
God morgon.
Det är mulet och blåsigt i Ångermanland i dag.
Jag hoppas det sprcker upp och blir soligt i helgen.
Ha en bra dag!
Hej alla! Här i skummeslöv har vi ca +5. Här ska ni höra så olika vi män och kvinnor är: under skogspromenaden i morses,jag hade min man med mig. så helt plötsligt säger han lyssna och sätter handen för örat,å han hör verkligen också fågelkvittret att nu är det vår tänker jag. Men nej då säger han jag menade scanian v 8! Det hördes från motorvägen!
Ha en underbar fredag.

hej alla =) Här i NVskåne är det nu hela 7,5 + men mulet.
Ha En bra dag!
kram
# 9 Påminner om min gubbe.