Till Eija!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Innan jag sätter mig ner och skriver till dig. Så vill jag tillägna denna underbara låt till dig!
Du skrev om människor som berör…vet du…det gör du oxå*värme* Att så mycket stark energi kan rymmas i en liten kvinna som du. En varm, omtänksam och omhuldande energi som har solens alla nyanser!
Livet har bjudit på några svängar hit och dit och jag vet att du känner dig "medtagen". Men jag vet att livet även värnar så otroligt mycket om dig!
Så Eija "You are loved"
Eleri/Elina
Visst är du älskad lilla Eija..kram Jeremina!
Kan bara instämma - kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Puffar för världens goaste Eija:-)
Instämmer, världens goaste finaste Eija
Kramar till dig

Kram goa Eija!

Kram härifrån oxå!
Meeeen!!!!!!……..Har missat denna tråd, men fick en hänvisning från Britt-Marie…tack kära du…..
Nu blev jag blir alldeles knäsvag och så rörd….inte av annat än glädjen över denna fina gest från dig Eleri min lilla själadotter….tårarna trillar ner för kinden när jag hör denna fina sång som du har ägnat till mig…..du är för underbar…..
Som jag skrev till dig så är jag så glad att ha fått äran att träffa dig här…så vem skall inte hyllas om inte du kära Eleri…..som har spridit så mycket värme o glädje över oss alla här…du är lika unik som formen av en snöflingas stjärna….ingen är den andra lik….
Och ni andra…….vill bara krama om er alla i en enda stor gruppkram……Ni gör mig så glad och stärker mig till kropp o själ….tänk va mycket godhet det finns här på ÖN….i natt kommer jag med säkerhet somna med ett stort leende på läpparna av att få ett så fint, fint betryggande bekräftelse på erat vänskap……..TACK!
o kram
Eija