Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 579 ggr
pernillaa
0

Healing tack!!!!

Skicka mig lite healing och positiva tankar. Jag har fått samma som min pojkvän hade förra veckan och han hade 41 graders feber. jag blir jätedålig om jag har 38 grader. På ett förlopp på en timme har jag gått från att må fruktansvärt bra till nästan 38 graders feber och halsmandlarna har svullit upp så jag inte kan svälja eller prata.

Och min pojkvän vill helst inte vara här eftersom han är så rädd för mina spöken. Så jag hoppas att jag slipper bli jättesjuk så att han slipper tvingas vara här.

Jag hoppas att jag inte dör.

Måste gå och lägga mig nu. Det gör s fruktansvärt ont överallt och jag skakar så jag knappt kan skriva…träffar fel tangenter hela tiden.

Jag har ingen alvedon eller febernedsättande heller hemma. En termometer men inget annat.

Och jag som skulle träffa min son imorgon för första gången på 2 veckor.

Kram till er alla

(jag är rädd) Rynkar på näsan

Ha en bra dag! // Pernilla

[asamaria]
0

Inte behöver du vara rädd kära duGlad

Tråkigt att din pojkvän inte kan vara hos dig. Inte så kul att var sjuk och ensam. Sänder dig färger och healing som balanserar upp dig. Hmm märkligt ljus det blev här nu då. Det blev alldeles orangerosa här. Antingen är jag vääldigt trött eller så har jag någon med mig som hjälper mig att hjälpa digGlad

Kram Åsa

Mads
0

Jag kan inte heala men sänder dig mina varmaste tankar och inte ska du vara rädd. Hoppas du mår bättre när du vaknar morgon.

Kramar >Madde

Amor Vincit Omnia

[Hellas]
0

Sänder dig healing och jag hoppas att du ska kunna sova bort det värsta.
Koka även Te med mycket ingefära i, har du honing och citron så ta i det med + kanske lite vitlök.
Kanske du behöver penicilin?

[asamaria]
0

Det låter som en klassisk virus/influensainfektion och det biter inget penicillin på.

Mysan59
0

Sänder varma tankar, kan inte heala, men hoppas våra tankar kan få dig att må lite bättre.

Kram

Mammi
0

Krya på dig Pernillaa! Jag tänker på dej och skickar dej varma styrkekramar.

Shar
0

Pernilla baby, va inte rädd. men kan inte nån komma med lite febernedsättande?

Kramar Pernilla

pernillaa
0

Jag tror att era varma tankar och healing hjälpte. Jag hade en febertopp på 39,2 inatt och kräktes och upplevde då en massa energier i rummet och kände att nu hade jag några som vakade över mig. Det satt en kvinna baki ryggen på mig med en hand på höften och en hand på armen och det liksom vibrerade där hon höll händerna. Och så somnade jag om. När jag vaknade imorse var jag totalt feberfri och mådde jättebra!  Skrattande

Tack ska ni ha allihopa. Det hjälpte verkligen! Glad

Har då aldrig klarat mig såhär lindrigt undan ett så aggressivt virus så det måste ju ha varit tack vare er. Flört

Stooora kramar till er alla och tack!!!

Ha en bra dag! // Pernilla

Mammi
0

Va skönt att du mår bättre! Skrattande