God morgon 26:e mars
God morgon Ön, vi har sol i skåne och -3.0°C
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon! Här har inte solen tittat fram än men förhoppningvs får vi se den idag också. Kylan har slagit till här igen med -15 grader, vill ha plusgrader snart! Idag blir det en del jobb och ikväll är det cirkel igen.
Önskar er alla en jättefin dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God morgon! Här ser det ut att bli ett underbart vårväder idag=)
Idag ska jag fixa lite med samtal, gå lång promenix och sen senare i eftermiddag ska jag åka iväg för att göra ett ultraljud utav halsen, ska bli skönt att få det gjort så man slipper oroa sig och fundera nå mer på det..
Önskar er alla en härlig dag!
Kramar till er!
Gomorron ön!
Ha en skön dag alla!
Kram: Mammi från ett soligt men morgonkallt norrland.
God Torsdagsmorgon!
Solen skiner även idag. Jag håller tummarna för att det vackra vädret ska hålla i sig över helgen så vi som inte har möjlighet under veckorna, kan få ta del av de sköna strålarna!
God Morgon!!
Jag önskar er alla en trevlig dag.
Många hälsningar från ett soligt N.Halland.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Godmorgon allihop.Ligger hemma och är sjuk,orkar vara uppe en liten stund.

God Morgon!
Det är lite soldis här ännu denna morgon. Temp just nu är 0,5. Det har inte heller varit en lika kall natt som var här nätten till igår, då det var -16 grader då min sambo skulle åka till jobbet.
Hoppas på en fin d ag idag igen. Och idag skall vi fira älste sonen som fyller 29 år idag. Så ett fyrfaldigt leve för honom Hurra,hurra,hurra,hurra!
Jag kanske inte kommer att vara inne här så mycket på ÖN idag skulle jag tro. Har lite att pyssla med under dagen. Och tiden bara rusar iväg då man sätter sig här vid datorn och kollar runt lite.
Önskar er alla en trevlig dag !
Britt-Marie

God morgon här är det 10minus ute. Men sol skiner så det bli någ en bra torsdag får vi hoppas. Jag önskar er alla fin torsdag ha det gott vi hörs