Oj vad häftig bild.
Får värmekänsla när jag kollar på den.

Här var det verkligen klockrena ansikten 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Den här bilden är det svårt att se sig mätt på, visst finns det fler ansikten än de du ringat in?
Spännande intressant bild, kan du berätta något om den Lady-Oona

oj verkligen en fin bild. Ansiktet till vänster högst upp var hur tydligt som helst juh :) är det du som fotat? kände du av några energier när du fotade? :)

ja, berätta gärna historien om bilden 
Häftigt! :-)
Lady Oona berätta , vad är detta !? Jag ser ett stort hus med högt torn och inbyggda prydnadsstatyer , kanske en katedral ? Utanför cirkulerar andar i ljusets närhet . Kunde verkligen vara hämtat ur Sagan om Ringen !! Vilka mänskliga ansikten !
Visst är den underbar den här bilden…..bara älskar den.
Jag var uppe i Ludvika i mitten av 90-talet och hade seans i föreningen som fanns där då. Fotograf är Tony F. en god vän och tillika mycke kunning i andliga ting och magi. Vi hade haft seans och fotot är taget i samband med detta.
Bilden är granskad av olika fotointresserade och fotografer men ingen har kunnat ge någon vettig förklaring. Bilderna före och efter det fotot är "normala"
Jo, det finns flera ansikten, både på en "kristuslik" personlighet med skägg, väldigt vit i sin uppenbarlesen strax ovanför till höger vid den överst inringade anden. Mitt emellan de två översta finns även en stor svag förnimmelse av en Buddhalik figur….men det finns flera…en del är väldigt svaga och suddiga, jag har ringat in de som syntes starkast. Orignalet har jag här hemma men negativet finns hos Tony. Vi tog flera bilder den kvällen…och det fanns även andra fenomen.
Jag själv kände en intensiv energinärvaro hela den kvällen.
Fascinerande oxå 
Tack Lady-Oona för den vackra bilden..Den kan man sitta o titta på länge.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Vad spännande, äntligen ett foto som inte är taget med en digitalkamera och som har vanliga negativ som bevisar att bilden inte är PhotoShopad.

man kan juh iof skanna in och photoshopa men jag tror absolut inte att denna är det :)
jag tyckte mig också se skägg på en figur, då är jag inte helt knasig ändå ;-)
#12 Du kan inte helt enkelt ändra ett negativ, därför är det så bra att ha tagit foton med en äldre kamera när man ska låta experter analysera bilden.
Men självklart går det att modifiera det som är scannat men det var inte riktigt det jag menade

nej inte ändra själva negativa.. jag menade att man kan skanna in själva fotot och ändra i photoshop. Det var de jag menade :) Tråkigt att det finns mindre och mindre sådanna kameror för negativa bilder kan vara bra att ha när man är en klumpiduns som mig :)
En väldigt spännande bild Lady-Oona!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Wow, denna bilden var jättehäftig. För som många säger så finns det ju fler ansikten än dom du ringat in. 

Vilken fantastisk bild,så tydliga ansikten man kan se fler än de som är inringade.
Härlig bild och så talande….jag har också pratat med fotoexperter om min stora orb i hallen och den vita hunden men dem har inte haft någon förklaring….
Men att se människoansikten är såå häftigt…Jeremina!
snacka om fullsatt sceans :- )
först tyckte jag det var svårt att se all tre inringade,sedan blir de bara fler o fler..,när jag stält om..ögonen,hm
F´låt,men jag kan inte låta bli att tänka på ..Roscher(?)-test (en sådantdär psykologbild med ..utstuderat kluddar,som man kan som pat. foga ihop,till vad man vill,o vars resultat analyseras av LEG. psyk. med ett ahaaaammm)
dock,kunde jag själv få ihop ..minst sex ansikten !! :- )
penke
Har läst på Paranormal att det i Tyskland är några som spelar in anderöster på radioutsändningar - tänk om Lady Oona hade gjort det med dessa !
Vilken underbar bild! Tack Lady-Oona! Och för den fina berättelsen,det belyser ju det hela ännu mera.
Kram/Marina

Oj!!
..
Det är ju energikroppar som rör sig, "dansar" …..
U R us

häftigt, vad hade ni för kamera då när ni tog denna bild.
#24 Helt vanlig gammaldax kamera…inte digital…men har inte en aning om vad den hette eller så…

Hmm.. jag ser inga ansikten alls? Bara massa streck överallt. :/

oki
#26 det var ju lite trist men jag har ringat in dom med tunn penna så om du sätter lite fokus inom dessa cirklar så bör du se….

jag ser ansiktena i alla fall
Kul bild. Känns äkta i motsats till en del andra.
så kul bild.. tack för du delar med dig

Det var många som ville komma fram där,och att sen får dessa på bild… Vad häfigt!

Oj, herregud nu ser jag! 
Vart har du tagit denna bilden? Väldigt fascinerande måste jag säga. :)
Intresant bild:-)
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Vilken underbar bild….
Vilken värme man känner

Jag ser också ansiktena. Härlig bild.
Roligt att du delade med dig av den..man känner värme då man tittar på den..
Vad häftigt..nu kunde tom jag se. Det var ju kul.
Kram Jile
Tjusig bild du har lady-Oona. Ser många ansikten på fotot
Kram Tina
Jag ser också ansiktena, men jag undrar över själva ljuset? Så vackert…
U R us
Tänkte oxå först att jag ser ju fler ansikten än de du hade ringat in, men sen såg jag att du hade skrivit det själv…..så det var en kanonhäftig bild….det är sådant man vill se, på sina foton med istället för orber….det hade varit mycket mer spännande….
Tack för att du visa oss
Kram/Eija
Helt otroligt!! ansikterna var hur tydliga som helst..
Vilken häftig bild jag såg flera olika ansikten, ett blev jag illa berörd av, fick obehagskänsla och rysningar.
Tatsu

Otroooligt vacker bild …helt faschinerande…såå många ansikten…jag skulle gärna vilja se bilden utan "inringningarna" är det möjligt? kram

Ser många ansikten. En jättefin bild!
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Vad häftig bild =) Man ser verkligen ansikten!!
#43 jag vet inte om jag har bilden utan inringningar i datorn, då får jag scanna in den igen…ska fixa det så fort jag kan…

Hej Oona.
Tack för att du delar med dig av din bild. Och tack för svaret jag fick av dig som gällde den bild jag mailade till dig. Så Spännande det kan visa sig ibland på ett vanligt foto.
Kram
Birgitta i Långsele

vad glad jag blev när jag såg din bild…jag har saknat bilder i mina meditationer och bara lyckats få små fragment…hahaha…de ser ut som gubben till vänster på bilden…då ser jag ju bilder trots allt!!
#47…hej vännen…så du är här å hälsar på…
Det var så lite, gör gärna dig en tjänst…kramar tebax
fin bild :) ser fler ansikten en dom in ringade . :)