sammanträffande
När jag för en gång skull dricker kaffe så dyker det upp ett ansikte i det. Mysko. Inget övernaturligt troligtvis men tyckte det var ganska roligt och tänkte att jag skulle visa det här på sajten bara för att.
Har då aldrig sett något liknande förrut. 
Tyckte först att det bara var läckert men nu när jag börjar fundera så kan det finnas en möjlighet att det är ett Tecken av något slag. Ska förklara kort: Jag väntar en rättegång imorgon och var idag hos min advokat för att vi skulle förbereda oss för morgondagen och det var medan jag väntade på henne som jag drack detta kaffe.
Tolkar jag in mer än nödvändigt i detta nu? Tycker ni att jag gör det får ni gärna säga det på ett konstruktivt och snällt sätt istället för att håna mig.
Ha en bra dag! // Pernilla
Vad konstigt att du fick se ett ansikte i kaffekoppen. Det kanske har något budskap om rättegången du ska på.
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
Oj, häftigt 

Det var verkligen annorlunda!
#0 Jag brukar inte ofta att "tolka" på bilder. Men, i den kaffekoppen ser jag faktiskt en apa med stora ögon och rufsigt hår. Men, vad det är i verklighet. Vet jag inte, såklart. 
Jag tycker mig se ett till ansikte nedanför….
Ja konstigt var det allt. Undrar om det är något positivt eller negativt Tecken ang rättegången isf?
Det var ganska häftigt att bilden var kvar även efter att jag druckit mer än halva koppen också. Snygg bild var det iaf.
Pirkkolino: Var i bilden ser du apan? Kan du ringa in den på bilden och lägga upp här igen?

Det var en kul spå-kopp det här .. kunde jag spå skulle jag göra det nu, men du kanske kan tolka dessa bilder själv när jag berättar det jag ser i koppen.
En kvinna med uppsatthår och glasögon ,hon står och fipplar med glasögonen.
En kvinna i mörk klänning håller en flicka i handen, som håller en grabb i hand.
Det sitter där en man som verkar ha problem att höra han håller sin hand bakom örat för att höra bättre, det ser ut som han läser samtidigt som han lyssnar.
Där sitter även en person svårt att säga vilket kön och håller armbågarna på bordet och håller händerna för munnen.
Ser ni det andra ansiktet??
Ser även en liiiten ljus prick…
#9: Den där pricken är nog en trasig pixel i kameran. Finns utanför koppen i bilden också.
Jo nu ser jag dom båda. Coolt!
Jag ser "apan" i mellan de ringarna vad ni har gjort på bilden. Apans ansikte är ganska stor och har stora ögon och "håret" är rufsig. Jag ser den så. Kram. 
usch vilket läskigt ansikte! tycker då inte det ser ut som någon apa^^ ser mer spöklikt ut! och hur kan 'ansiktet' finnas kvar när du druckit met av kaffet? :P
Ja det undrar jag oxå. Bilden av ansiktet ser värkligen skrämmande ut. Undrar vad den har att säga?
Christine, Chris
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
#15 Exakt den. Jag har sett i verklighet en apa som var lik den figuren vad jag ser i din kaffekopp.
Det var min första tanke när jag tittade på bilden.
# 16 och 17: Ja alltså det var så konstigt. jag fick verkligen anstränga mig för att få bort ansiktet. jag rörde om säkert 3 gånger innan det försvann helt. Kanske bara är lite rester av diskmedel kvar på ytan. Men som ni säger, det ser läskigt ut och man kan ju undra vad det betyder om det nu alls är ett Tecken. Det ser ut som om någon ropar något.
Läskiga ansikten
Christine, Chris
Ja det kändes så allvarligt på något sätt.
Finns det någon här på sidan som kan något om symboler och sånt?
Finns det någon här på sidan som kan något om symboler och sånt?

Jag kan inte spå… men jisses vad det var tydligt!
och att den var kvar när du druckit så mycket…. fashinerande….
Det jag kan se är inget skrämmande…det jag ser är en man i 20-30 års åldern… ganska så vacker i mina ögon. Något "farligt" finns det över honom… men det "farliga" känns mer attraktivt än läskigt…
Jag vet inte ..men enligt min stora röda bok med Tecken i så står dödskallen för " de vises sten" enligt den esetoriska tron; Jag ser det som att du ska se sanningen och bli renad ….Dessutom är ju dödskallen en symbol för rädsla.
Kanske det var din egen rädsla du såg?
Spegelbilden av den…
Det jag ser i din kopp är att det är en kvinna som ser på dig,( Du själv? ) eftersom kvinnor har rundare ögonhålor än män…men detta är en rent fysisk iakttagelse.
Mycket häftig bild …imponerande ….
Det du ska gå igenom nu är en nödvändighet i ditt liv. Var stark!
Kram!
U R us
Var just inne och kollade på din tråd " absolut inte en orb"!..då slog det mig …"Bune" Ben" ..= Det symboliserar den grund du står på. Stå för det du vill, välj sida.
Kan det ha varit samma påhälsning i orben som i koppen?
Nu blev ju din tråd där söndertramsad….
U R us

Dom där läskiga ansikterna är bara ett sätt för andarna att berätta att det är något dom vill visa dig. Det du ska titta efter är det som finns runt om dessa läskiga ansikten . Jag har många gånger fått till mig bilder där första reaktion är just vilket läskigt ansikte. Men börjar man studera själva bilden så finns där så mycket mera ……

#26,jag tänkte samma..
i den första bilden ser jag någon som försöker att dölja sig. Det kan vara personens identitet eller motiv. Tror mer på det senare tror att det kan vara en man. I den andra bilden ser jag en kvinna som oroar sig för dig, som ser efter dig. Kan vara en ande.
# 24: Det kan mycket väl stämma. Han är 30 år gammal. Han är inte livsfarlig om man säger så men han har tagit ifrån mig och min son nästan ett hel,t år av vår tid tillsammans så nog är han ett hot. Attraktiv vet jag inte direkt.
# 25 och 26: Det var säkert min egen rädlsa precis som du säger. Och ja jag har sett sanningen idag. Idag har jag fått som jag har velat och kämpat så mycket för. Jag började tvivla på mig själv men idag fick jag se att det inte var så. Jag hade rätt hela tiden. Det var en helt klar nödvändighet. Nu är det klart. Jag har tagit mig igenom det tuffaste någonsin i mitt liv.
Du har säkert rätt angående bune också. Jag har valt sida och jag har byggt min grund nu idag. Gör ingenting att den blev söndertrasad.
# 27: Kan du se något mer i bilderna?
# 29: Den du såg som försökte dölja sig var min sons pappa. Han har problem med sin integritet och är mycket lömsk men försöker dölja det bakom en perfekt fasad av utbildningar och arbetserfarenheter. Det är han som har gjort alld detta mot mig och min son men nu idag var han tvungen att inse att han hade fle och att folk redan har sett hur lömsk han är, att han inte kan dölja det längre.
Stort tack ska ni ha allihopa! Är så otroligt tacksam för allt stöd som finns här hos er på ÖN! Ni är så snälla!
#30 Tror mig veta vad du har gått igenom.
Ta inte illa åt dig om jag skämtar. Det kunde stämma ändå att det var en "primitivistisk apmänniska" vad jag såg i din kaffekopp. Kram. Pirkkolino
Hahaha….pirkkolino…du har såååå rätt att det är en "primitivistisk apmänniska". Hahahaha, du anar inte hur rätt du har!!!
Har sagt det om honom tidigare, "apmänniska" för att vara generös…snarare "apa" bara för att det ska vara rätt. 
Hahaha
#32 Ja, vad gör man annat än ..
efteråt.
När det händer svåra saker som handlar om ens barn. ..skrattet håller sig borta och väntar bättre tider.
Skickar positivenergi åt dig. Pirkkolino 
Tack för det Pirkkolino! Jag behöver verkligen skratt och positiv energi!
#34 Då skickar jag ännu mera positiv energi och
åt dig……för att mitt liv är nu så "lyxit", att jag får göra vad jag vill och när jag vill. Och, nu kan jag själv välja vad jag samlar i mig. Och, i den samlingen välkomnas inte negativenergi.