Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 525 ggr
Eleri-Twinkle
0

Wow-insikt...

Jag satt just o läste igenom ett lååångt mail jag precis sänt i väg till en gammal väninna jag inte talat med på flera år. Jag berättade om mitt liv och levene och vet ni…i slutet av mailet insåg jag att "Wow…vilket fint liv det har blivit" Ok för att det har haft sin beskärda del av fruktnsvärt tunga stunder (ex min förlossnings/utmattningsdepression) men utöver den har livet välsigat oss så mycket och svarat på våra böner.

Ibland behöver man skiva ner saker för att kunna se klarare…så det blir dagens tips från mig. Då är det många gånger lättare att se, hur bra man faktiskt har det!

Puss på er-Eleri-pirr pirr inför lördag-tokan

Jennay
0

Det är verkligen så sant så ! Många gånger skulle vi behöva stanna upp lite och tänka efter…..

En hel del (inklusive jag själv) skulle nog komma till din insikt;att vi faktiskt har det rätt bra ändå !

Hoppfull
0

Jaa och inte bara att vi har det bra, för det har vi kanske inte alltid men att vi utvecklas och går framåt. ofta ser man inte sin egen utveckling och vilka skillnader det är i ens sätt att hantera situationer, ta beslut och så vidare. Men blickar man verkligen bakåt så upptäcker man förvånat att man gjort stora framsteg och i och med det ofta har det mycket bättre även om man inte inser det själv.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.