Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 2164 ggr
anvandarnamn
0

Mörkrädd medium?!

Alltså en sak som jag verkligen reagerade på när jag kollade på Akademin för det Okända, var att Jessica som faktiskt har gåvan och är väldigt duktig när hon arbetar som medium att hon var fruktansvärt mörkrädd??!

Detta förstår jag inte riktigt..
Jag har alltid trott att om man är mörkrädd men man har medial potentiell så betyder det bara att man inte är redo att utvecklas till nästa fas än (att kunna få kontakt alltså).. Jag vet inte varför jag har fått för mig detta, men så har jag alltid trott..

Sen så ser man Jessica som kan få riktigt bra kontakt, hon kan se, känna, höra etc andarna, men sen är hon Mörkrädd som tusan och inte kan sova själv för  att hon är rädd för spöken??

Alltså detta går inte ihop för mig.
Hur kan det bli så egentligen?

Finns det någon mer här inne som är väldigt medial/är medium men som är mörkrädd/rädd för spöken??

Happyspirit
0

Jag var väldigt mörkrädd innan jag började utveckla mig medialt, då försvann min rädsla för mörker helt och hållet. Kan bara svara för mig själv.Skrattande

anvandarnamn
0

ok men under tiden som du var mörkrädd kunde du se, höra, känna andar?

Happyspirit
0

Ja visst! Men jag var rädd för andevärlden då. När jag skaffade mig mera kunskap så försvann min rädsla helt och hållet.

CatarinaJ
0

I mörkret kanske det inte är andevärlden man räds för? Det finns ju levande människor på vår jord också som kan agera knasigt så man blir rädd om natten Skrattande

Choklad
0

ja..jag är mörkrädd, tycker att mörkret trycker på mig närjag går i det. Men jag har känt närvaron av andar i det, men dom blev jag inte rädd för, snarare blev jag trygg när jag kände att dom fans där hos mig. Så jag vet inte vad jag är rädd för egentligen.

U R us

Choklad
0

oj..glömde säg att är inte något medium , förlåt.Skäms

U R us

Mads
0