Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 864 ggr
[djurgalen]
0

märklig upplevelse!

för några år sedan satt jag och läste en bok framför teven som var påslagen.plötsligt kännde jag mig iaktagen,men jag struntade i det.helt plötsligt dök namnet HANNA upp i huvudet.och just då sa dom namnet HANNA på teven!det verkar som jag blivit varslad…

Lilj-an
0

Det här som du beskriver händer mig någon gång om sänder.

Man blir så överraskad att man blir stum.

Det händer ofta att jag sjunger på en låt och efter ett tag sätter på radion och vad har vi där om inte samma låt som jag sjunger.

skrult
0

Något som hände här tidigare ikväll när jag satt  vid datorn och läste ditt inlägg var: Min äldsta dotter Hanna kom på besök och precis när jag läste HANNA så ropade min minsta dotter -HANNA,HEJ! Förvånad 

Konstigt…jag började skratta och tjejerna tittade lite undrade o frågade vad som var så roligt…

Ja ,detta blev en märklig upplevelse för mig också!Glad

Cristine
0

Det som hänt mej var att jag höll på att snygga till i badrummet och då jag tyckte badkaret var trist tog jag fram blåfärg och började måla utsidan då jag är nästan klar kommer sonen springande och säger: Mamma, Martin Timell på teven har börjat måla ett badkar på utsidan i samma blåfärg som du!Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

skrult
0

#3 Oj, Vad märkligt! Skrattande Och roligt!

starcat
0

Visst är det märkligt när sådant inträffar. Jag vet inte hur många gånger jag tänkt på nån person och bara någon minut senare ringer den personen jag tänkt på Glad

[djurgalen]
0

tack för alla svar!Glad

Roam
0

just det där förutsägandet händer mig ofta. maken brukar alltid fråga om jag sett repriset på programmet :-) Jag brukar kunna veta vad som skall ske sekundrera innan det sker. tyvärr  tar jag inte alltid det på allvar så olyckan sker ändå :-(

många gånger kan en person eller en händelse poppa upp i huvudet och därefter kan telefonen ringa …då är det den personen…