Fråga om aura.
Hej
Jag läser mycket här och tycker det är så intressant! Nu har jag läst mycket om auran och färger. Hur vet man vad man har för aura, vilka färger just jag har. Hur tar man reda på det. Kan man lära sej att se den?
Många frågor, om någon vill försöka förklara blir jag glad! (men jag är glad även om det kanske inte går att svara:-)) )
lino
Hejsan linofoto
Jag har själv svårt att se aurans färger men man kan lära sig se aurans färger om man har tålamod,
Om du går in på Healing sajten så finns där trådar om just aura'
Tina

Även jag har svårt för (läs: saknar totalt förmåga att) se auror, men däremot så läste jag precis idag om en sak som jag tänkte prova när det är dags för det. När det är vår och saven stiger i träden, så ska det tydligen vara extra lätt att se trädens auror. Man ska titta ovanför och bortom trädtopparna, alltså titta precis över trädtoppen men fokusera inte blicken utan låt den spana bortåt, så kan man få Se auran som ett ljust böljande energifält runt trädet. En klok person sa en gång till mig att när man väl har lärt sig att se auror en gång så är det jättelätt sen, det gäller bara att komma på knepet först. Jag hoppas det är sant!
Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!

Ah, förlåt, en sak till. Du undrade om färgen på din aura. Jag har alltid trott att det skiftar med energinivå, humör och hälsan, plus att ljusa fält kan komma in i auran när guider är nära. Men en väninna till mig, som kan se auror, sa att man har alltid en (eller flera) grundfärg(er) på auran, förutom att det skiftar som jag beskrev ovan. Mina grundfärger är enligt henne lila och gult. Tur, jag tycker att det är en mycket vacker kombination.
Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!
Jag puttar upp trådar som handlar om aura och chakra färger. De är svåra för mig pga. min färgblindhet. Men, jag läser vad andra beskriver av färger dock själv ser jag allting helt egendomligt. Men…jag lär mig..alltid nåt.