Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettermytologinaturväsenskrock
Läst 1055 ggr
dalamormor
0

tomtar

ny.i höstas var jag på seans fick då kontakt med farfar.fick reda på att jag har TOMTAR med mig.jag trodde inte dom var kvar i vår stressade värld.vill gärna veta om det är fler som har tomtar med sig.är det något jag bör tänka på .för jag vill ju att dom ska må bra vid min sida.

Elisabeth-J
0

Välkommen hit!

Tomtar finns nog lite då och då hos alla tror jag, men alla kan inte se dom. Kanske var det så att den ande som h*n som höll seansen hade kontakt med menade att du är en person som kan se eller ha kontakt med tomtar?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

dalamormor
0

jag kan inte se tomtarna men farfar såg dom när han var i livet.men han ville förmedla att dom finns hos mig.vilket gjorde mig väldigt glad.jag älskar tomtar.vet när jag var ung inbillade jag mig att dom bodde i en speciell stubbe i skogen.varje gång jag går förbi detta ställe.finns känslan kvar.sen fick jag veta att farfar är här och busar lite.tex öppnar dörrar.har även min syster här på besök oxå.men hon ser till alla i släkten.jag tackar dom varje kväll för att dom är med mig.jag har flyttat i dec,så nu ser jag farfars gravsten.bor bara några 100m från kyrkan o kyrkogården.något som inte alls stör mig.jag är lite hopplös när jag börjar skriva då rinner orden ur fingrarna.tack för en trevlig sajt

tong
0

Jag har inte sett några tomtar eller trollGlad

Därimot hade min kompis för många år sedan vättar hemma hos sig, enligt honom. Dom hade vist varit lite busiga som tex höjde dom och sänkte radion… blev sur om han inte lämnade lite frukost efter sig till dem samt att han även såg dom, tydligen var dom lika höga som en säng… som han sa. Ja jag vet inte men han var säker på sin sak. Carola