Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 674 ggr
Farwuq
0

God morgon 22:a mars

God morgon Ön, har ni sovit gott och drömt sött?

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Jea59
0

Godmorgon sömnen var lite orolig men annars ok.

Blir det inga kanaliseringar idag?

rockygubben
0

Godmorgon,jag har sovit gott.Glad

Mammi
0

Godmorgon alla!

Önskar er en lugn och fin söndag.

Kram: Mammi

Cristine
0

God morgon! Sovit lite men är pigg ändå..än så länge.

Ha en bra dag.

Cris

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

God morgon.

Sovit lite och väldigt hårt känns det som.

Ha en bra dag!

diaz55
0

God morgon ÖN!

Tackar som frågar Farwug, mycket bra natt, sovit i ett sträckGlad

Ha en skön söndag alla/kram

Jennie-S
0

God morgon! Har sovit ganska bra inatt så känner mig ganska pigg idag =)

Ha en underbar dag! Kraam

Britt-Marie
0

God Förmiddag!

Har sovit gott i natt. Men känner mig ändå lite trött. Men det kommer väl efter med firande av födelsedag. Stod ju och gjorde smörgåstårtor i Fredags med. De blev uppskattade. Har en liten bit kvar nu. De fick ta med sig hem också mina söner.

Vädret är inte så roligt idag här, det är lite gråtrist och är inte mycket över 0 strecket på plus sidan. Igår hade vi + 9 grader och det var jätteskönt ute.

Ha en bra dag alla Ö-Bor!

signemo
0

Gomorron på Er. Har sovit gott, drömnt lite rörigt men vaknade utsövd vid halv åtta.

Gick upp och åt en ordentligt frukost hoppade i badet och låg där och slappade en stund. Packade in mitt hårburr. Nu har jag just kommit in efter att ha varit iväg och tvättat bilen ( utanpå).

Måste städa den inuti i eftermiddag. Ser ut som jag haft hund barn och semester, . Det är längesen jag dammsög den.

Känner mig rätt slapp annars. Om det är nån som vill läsa av mig eller kanalisera nån gång idag så pm:a mig. Jag kommer nog att slappa det mesta.

Kram på Er

Var rädda om varandra

chik
0

God Eftermiddag alla glada själar ut i etern!

Här är det segt.Men det brukar det vara. Grått väder men vår lukt.

Signemo jag blir bara tröt o läsa det som du har gjort o det du skall.

Jag önskar er alla en bra söndag.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

signemo
0

Men chik. Äter inte Du? Det har du säkert gjort också. Slappa är skönt inte speciellt betungande. Har av nån anledning energi idag. Hur länge den nu varar. Är lite allmänt fnissig

Var rädda om varandra

Marina2
0

Hej på er. Har sovit ganska bra,men vaknade ca 03.30 sen somnade jag om vid 04.30.

En lång och härlig runda har vi gått genom skog och stugområden och tillbaks längs stranden.

Ha en skön Söndag.

Britt-Marie
0

Dagen blev så här, så här långt.

Väder: Det började snöa fram på fm och har sedan hållit i sig hela dagen. Men som tur är så har inte snön fastnat på de ställen som redan är bara, vägar och så. Temperaturen har hållit runt nollan under dagen. Just nu så är det -1 grad.

Middag: Blev ute i dag, helstekt fläskottlett med dionsås. Min sambo bjöd mig på det idag, tyckte jag behövde komma ut och äta.

Smörgåstårta: Har jag också ätit idag, hos Ullis min kära sonhustru ( de är inte gifta) men kallar henne så ändå.

Nu: Blir det snart TV och sitta och kura i soffhörnan.

signemo
0

Bilen är ren inuti och nu smiter jag iväg till kylskåpet är hungrig

Var rädda om varandra

Elisabeth-J
0

God kväll! Jag har haft en ledig helg från forumet, det har varit helt underbart att bara få vara och ladda upp ett tag, ska nog boka in fria helger lite då och då, men då inkludera hela söndagen också ;) Idag var det kurscirkel och det var så mysigt och vi skickade healing till Ewa som blev en väldigt stark upplevelse för flera av oss.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tatsu
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll!
Idag har vi haft släkten hos oss som firat T.O en dag i förskott.
Hon blir myndig imorgon. Lilla barnbarnet har hållt låda och hon stal hela föreställningen.

Imorgon blir det mer firande så bantningen går åt pipsvängen (igen).
Kan inte fatta att minstingen blir myndig, vart tar åren vägen, jag blir ju ingè äldre.Skrattande