Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 3332 ggr
snurro89
0

Hur healar man?

Jag har några frågor skulle bli glad om någon trevlig själ skulle kunna svara Flört

Hur healar man?

Vad är healing?

Kan jag lära mig Heala folk från avstånd lätt eller är de svårt att lära sig?

TAcksam för svar Flört

Jane-Lyzell
0

Healing är kärlek - viljan att hjälpa andra- medkänsla!

Healing är helande kraft/energi som genom ett healing medium kan förmedlas till någon hjälpsökande!

finns många bra kurser och olika tekningker att gå- vill man inte det så sök i ditt inre efter din healing guide och lär ifrån den!

Finns en uppsjö av olika böcker om healing - så den som söker han finner!

Lycka till

Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

snurro89
0

Tack ska, söka vidare pådehär

[Jeremina]
0

Håller med Jane…lycka till! Kram Jeremina! Glad

syren59
0

Jag håller på med lite healing. Kan inte så bra men man måste nog öva mycket. Jag har healat på avstånd och det har hjälpt en del. Jag tror att du kan lära dig det för jag har gjort det, trodde inte förut att jag kunde.

snurro89
0

Okej hur lång tid tod det att lära sig?

[Hellas]
0

#5 Det finns kurser att gå men en helgkurs löser ju inte det hela utan sedan krävs det ju mycket träning.
Tidsmässigt så kan man ju inte jämföra sig med någon annan person, den ena kan detta med en gång och en annan person kanske aldrig kommer igång.

Gå in på healingsitet och kika lite

syren59
0

Jag fick lära mig av en arbetskamrat en sommar vi jobbade, jag tror att alla kan fast man inte vet det. Samma sommar testade jag på min dotter som har migrän och det hjälpte henne, sen har jag hjälpt en del andra också men iblan lyckas det inte.