Jösses!
Igår kväll när jag skulle gå lägga mig, måste jag varit väldigt öppen, för det kom så många andar till mig (bortgågna människor) som ville ha kontakt. Till och med djur!
Jag tillät mig vara öppen ett tag och ta till mig lite, men sedan blev det för jobbigt och jag stängde av.
Men jag kan berätta vad jag fick till mig…
Först kom en ung kille med ljust halvlångt hår med självfall. Han såg väldigt snygg ut. Han hade jeans på sig och var rätt så lång och smal. Jag tror han sade till mig att han hette Patrik. Han berättade för mig hur han gått bort.
Han hade råkat ut för mord utförd av några andra killar. jag vet inte varför.
Sen var det en katt… Härligt chokladbrun, fluffig med vita tassar och lite vitt på ena sidan av .. höger sida av käken tror jag. Den hade en stor skada vid höger av huvudet också.
Det är dom jag kommer ihåg mest. Jag tänkte att jag berättar det här. Man vet ju aldrig om det kanske är en hälsning till någon här, som kanske kände dom.
Ingen som känner igen katten? Den var väldigt speciell. Kanske lite långsökt att någon här skulle känna igen den, men man vet ju aldrig!

Intressant upplevelse du haft..
Ja, jag tycker jag känt att jag är mer medial nu. Men jag tror att många av oss är i en period just nu, då vi känner att vi är mer öppna, kanske pga energier som är just nu.
Det där går i vågor tycker jag. Men just nu verkar det hända väldans mycket.
PUTT
Skulle vilja fråga elisabeth huruvida hon vet hur energierna är just nu.
#6 Nä, både den färgen du såg och den som min katt hade är nog väldigt ovanliga för katter…
klicka här så får man fram en bild på en chokladfärgad katt. Visserligen en perser, men färgen är ju densamma :)
#8 Den där var mörk choklad. Den jag såg var typ… marabou choklad. Nougat. har inte hittat.
#8 Är lite stressad, ska iväg så jag tittade bara lite snabbt, men såg ingen som hade samma färg som min katt.
Stackars perser, förut var dom söta, nu ser dom förj*vliga ut. Helt sönderavlade! 
Det var mer åt norsk skogskatt hållet eller en … jag vet inte vad raserna heter, men den hade rätt så långt hår. Den hade inte platt ansikte.
Jag ska se om jag hittar en liknande bild på internet, men det verkar inte så lätt att hitta en choklad-NÖT- brun katt med vita tassar.
Jag vet inte ens om den finns en sådan färg på katter, men det är ju bra övning iallafall. Har jag fel, så har jag ju inbillat mig.
Jag tror inte det är inbillning. Det är omöjligt att skapa en fantasibild i hjärnan på en människa man aldrig sett förut. Alla människor man drömmer om (ifall det inte är någon från andra sidan man fått kontakt med) har man sett någonstans, typ på konsum.
Vilken fin upplevelse du varit med om. :)
Han hade en mycket ovanlig färg, kanske inte chokladbrun, mera kartongbrun, men han var inte fluffig och hade inga vita