dröm
Känns inte som om detta är någon populär tråd därför är det med "lite" vemod jag ber om dröm tolkning.
Men samtidigt har jag fått så god hjälp utav flera utav er här och det känns som om ni inte är besvärade av att hjälpa till att tolka mina drömmar.
Så nu tjatar jag på igen.
Möter en man han heter Ian/Liam han kommer i från jugoslavien, han är sårad han har en kniv i magen jag tar med han hem till mig och ringer ambulans, han åker. Jag tänker att jag aldrig mer får se han igen men han sms,ar mig på hans språk som jag inte förstår. Det hände mycket mer i drömmen men det jag behöver hjälp med är,
Återkommande drömmar, ett språk jag inte förstår. Ett namn? Varför ett mamn? känner ingen med de namnet återkommande att någon/något förmedlar på ett missvisande sätt.
Hur kan jag klura ut detta?
Tacksam för er hjälp. Carola
Om man ska tolka en dröm, behöver man ha hela drömmen, men jag gör ändå ett försök:
Möter en man MAN = DIN MANLIGE SIDA han heter Ian/Liam NAMNETS BETYDELSE KAN DU KANSKE HITTA NÅGONSTANS han kommer i från jugoslavien JUGOSLAVIEN = FRÄMMANDE LAND/MARK, han är sårad = DU ÄR SÅRAD han har en kniv i magen = KÄNSLOR jag tar med han hem till mig och ringer ambulans DU BER OM HJÄLP, han åker. Jag tänker att jag aldrig mer får se han igen men han sms,ar mig på hans språk som jag inte förstår.= DEN HÄR MANLIGE SIDAN PRATAR INTE SAMMA SPRÅK SOM DU = DU FÖRSTÅR DIG INTE PÅ DEN HÄR SIDAN RIKTIGT
DRÖMMAR SOM KOMMER TILLBAKA GÖR DET FÖR ATT DU INTE HAR FÖRSTÅTT BUDSKAPET, NÄR DU GJORT DET, UPPHÖR DRÖMMARNA.
Och hur skall jag förstå budskapet?
Bockar och bugar för din tolkning, Carola
Jag försöker med en tolkning igen
Din logiska tankegång och den magiska inre själens djup med alla sina främmande världar kämpar om makten inom dig. Du är ännu inte redo att släppa ditt rationella tänkande för att ge din inre sanna värld tillträde.
Men tänk på att du behöver båda två- men att logiken ibland kan förstöra din andliga utveckling.
Språket du inte förstår, är just orsaken till att logiken har överhanden just nu. När du lärt dig att tänka ologiskt, så kommer du att förstå magins språk.
Namnet kan betyda en representant från andevärlden, kanske din guide eller annan person därifrån som du inte förstår just nu, men som senare kommer att kunna kommunicera med dig, när du släppt rädslan.
Antingen är ambulansen ett sätt för dig att skydda dig mot din inre magi, eller så betyder den att din utvekling mot andevärlden sker i rasande fart, akut…och mot schakrat i din mage..( solar plexus? )
Var inte rädd, du kommer att få hjälp….det hela handlar om att du just nu balanserar upp dina sinnen
Det kan även vara så att du har en blockering här, men detta kan inte jag avgöra eftersom jag (tyvärr) inte kan heala…
Hoppas att du fick lite hjälp…och tack för att jag fick tolka din dröm 
U R us
namnet kan även vara ditt magiska namn..ditt högre Jag..
som ännu är en främling för dig, och som du snart kommer att möta
U R us
Namntet kändes speciellt, det kändes som det skulle tas i beaktan i hela drömmen.Tack choklad.Carola
#2 genom att tolka drömmen…
Liam betyder stadig, fast försvarare.
"6
Ok… det lät intressant.
Tackar er båda för era tolkningar.
Önskar er en trevlig lördag//Carola