Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterseansupplevelserfrågor
Läst 2088 ggr
Britt-Marie
0

Ramsbergsgården

Har varit på en intressant kväll på Ramsbergs Kursgård. Där Jane och en kvinna som hette Eva tror jag tecknade. Och jag tror att min pappa fanns bland en av de teckningarna/målningarna. Och så var en kvinna där som på slutet och förmedlade budskap. Och henne har jag varit på en sittning hos i somras. Hon var väldigt duktig.

Det var så synd att vi inte kunde stanna längre jag hade så gärna velat veta mera om denna teckning. Jag hoppas det kommer fler tillfällen. Jag hade ju varit så intresserad av vad mer den bilden kunnat förmedla till mig.

Ni var duktiga alla tre. Tack för en trevlig kväll!

Britt-Marie

[Hellas]
0

Vad roligt, vilken härlig kväll du fått vara med på, Ramsbegsgården är så underbar i sig själv med alla fantastiska energier och den historia som finns bakåt i tiden.

Britt-Marie
0

Ja, man riktig kände alla energier. Det pirrade i min hårbotten hela kvällen jag var där. Särskilt starkt blev det unde healing stunden.

Vacker är det också  där som du skriver Hellas  Nu möttes man av marcaller och så kom en katt raka vägen fram till mig då jag kom dit. Mysigt inne i huset med.

Marina2
0

Vad härligt Britt-Marie! Jag blir glad för din skull men också avunsjuk! Jag bara måste en gång åtmindstonde få komma till denna underbara gård och duktiga medium!

Kram på dig!

stina63
0

Vad härigt det låter Britt- Marie, Själv bor jag så långt ifrån Ramsbergsården men en dag ska jag dit där ändå kanske på kurs, När man ser bilderna så är där så vackert,

Eija
0

Härligt Britt-Marie…tänk om vi kunde slå ihop oss någon gång o åka tillsammans…det vor ju jättekul….omöjligt är det ju inte. För Jag o gubben skall allt dit fler ggr…..

Kram/Eija

Britt-Marie
0

# 5

Eija, det skulle vara jätte kul och intressant om vi kunde göra det någon gång sedan. Kanske Toni vill följa med också då, ifall din gubbe vill med också.

Jane-Lyzell
0

Hej Britt - Marie

Har inte sett denna tråden fören nuSkrattande Det var härliga reflektioner- tack för dem:-)

Jag har ju Pm at dig med om den där bilden på din Pappa - vi har ju kurs nu - så lite kort om tid! Synd att du/ni inte kunde stanna längre så vi kunde pratat mer:-)

Men som sagt det kanske blir fler tillfällen då man läser i tråden:-)

Tack för att du kom!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Britt-Marie
0

Ja, det var så synd att det blev så brottom hem. Men så kan det vara ibland. Jag hade ju så hemskt gärna velat stanna kvar ett tag och fått höra nått om bilden och om det varit min far och vad han i så fall skulle velat förmedla till mig. Det klack liksom till i mig då jag fick se bilden, jag såg redan då ni la fram bilderna och jag satt kvar på stolen att det där måste vara pappa. Jag kan liksom inte släppa tanken på den där bilden.

Det var roligt att komma och att jag orkade vara med. Har ju som sagt varit väldigt sjuk. Men det är åt rätt håll, men känner ändå att jag har lätt för att bli trött vissa tag. Så det var därför jag inte ville köra själv denna gången. Men jag hade orkat vara kvar en stund till det kände jag ju.

Tack för dina Pm.

Kram/Britt-Marie

Elisabeth-J
0

Vad roligt Britt-Marie! Härligt att du orkade också och du kommer säkert att komma dit fler gånger :)

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Britt-Marie
0

Ja Ramsberg ligger ju inte så långt från Kopparberg och åker man genom skogen en bit så är det inte mer än ett par mil.

Har börjat tänka på en bild till som jag sätter lite tankar runt. En bild på en yngre person. Kan ha varit en kille som gått i min klass då vi var barn/tonåringar. Hade inte en tanke då när jag var där, just på honom. Hade mer tankar runt min morbror och en kompis till mina söner. Men när jag tänker efter nu och efter som  jag nu drömt om honom i natt igen. Så börjar fundera på om det inte kan ha varit denna killen som fanns på en målning där. Man blir att tänka mycket på vad man varit med om under en sån här kväll. Som sagt mycket tankar kommer efteråt.

kram

Ina123
0

Vad roligt för dig Britt-Marie,vilken härlig kväll du hade och visst är Ramsbergsgården helt underbar! Kram

Jane-Lyzell
0

#8 Hoppas att healingen gjorde dig gott:-) Så du orkar komma fler gånger:-)

Kram Jane

Britt-Marie
0

Jag har kännt mig piggare efter det här. Och har orkat vara och hälsa på vänner i kväll.

Men nu blir det snart Teve soffan.

Jag vill gärna komma fler gånger och jag vet fler som är intresserade med.

Har kommit på att jag ev kände igen en bild till där bland målningarna. På en yngre kille/man. Hade inte honom i mina tankar just den kvällen. Men eftersom jag nu drömt om honom ännu en gång på ganska kort tid. Så blev jag att tänka på honom. En kille som en gång gick i min klass. Jag vet inte att jag drömt om honom förut, men nu har det hänt ett par gånger på kort tid. Finns två olika trådar som jag satt in om dessa drömmar.

Kram/Britt-Marie

Jane-Lyzell
0

#13 Härligt:-)

Kram Jane

molly57
0

Synd att man bor " så galet till" Här händer inget spännande alls.Alla kurser o fördrag är så långt bort. Det är ett helt föredrag,om  man skulle vilja gå på något.Men man bor väl i fel ända av Sverige.

Kram Åsa

Jane-Lyzell
0

Att gå på kurs är ju halva nöjet att bo på kursgård och träffa likasinnade:-)

Kram Jane

[dcpower]
0

jag tillhör lindesbergs kommun men går för tillfället på gymnasiet men slutatr till sommaren DÅ måste jag besöka ramsbergsgården tänk å ha ett sånt ställe där morsan å syrrorna bor å jag då oxå eggentligen HELT underbart:D:D

magitho
0

HEJ Britt-Marie

Vad roligt att du kände igen din pappa på en av mina teckningar.

Hoppas att det kommer till glädje

kram från

eva

Britt-Marie
0

# 18

Jag kom på att jag tyckte mig känna igen en tecking till på en yngre grabb. Men är inte säker. Det var ju så synd att jag inte kunde bli kvar längre för att höra om du hade haft någon förmedling från min pappa. Om du har tittat in i mitt fotoalbum Föräldrar, så kanske du kan se om du också tror att det var min pappa.

Kram/Britt-Marie

Jane-Lyzell
0

"18 Hej Eva

Härligt se dig här inne:-)

Tack för en härlig seans och fina bilder:-)

Kram Jane

magitho
0

Förlåt dröjsmålet.

Hej Jane och tack för en spännade kväll på Ramsbergsgården.

Känner mig ännu mer inspirerad nu och vill verkligen fortsätta

utveckla ps.art´s fina möjligheter.

Må så gott

eva

Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
0

21 Härligt min vän - vill inte se dig släppa detta nu - med din potensial:-) Jobba vidare:-)

Kram Jane

[asamaria]
0

Många kramar från Åsa

Jane-Lyzell
0

#27 Tack o kram

Jane