Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 1220 ggr
sven-g
0

Är detta fysiskt

Jag skulle ev skriv detta på en annan tråd men den var för lång tyckte jag. Om person i detta fall en kvinna, som på en Meditation som jag var med på. Efter hade det blivit ett mans ansikte på henne framför det ordinarie. Det försvann och kom tillbaka under kvällen. Detta var lite siså där tyckte jag. Detta var vad som påstods fysiskt.

Jane-Lyzell
0

Vad menar du sven-g

Vad var du på för något? och vad skulle ni se? Låter som du talar om Transfiguration? förstår inte ditt inlägg!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

sven-g
0

Det är såatt jag inte riktigt fattar detta själv. Denna förändring skedde och tjejen måste långsamt utan beröring ledas tillbaka. Men det var ändock på det sättet att ansikts förändringen kom och gick under kvällen, lite små kusligt tyckte jag det var. Påtagligast var förändningen av näsan, vilken helt ändrade form.

Jane-Lyzell
0

#2 Var det endast du som såg detta eller alla?

sven-g
0

#3 Skickar pm pga att jag kan ej vara tydlig annars.

Pluppis
0

WOW Sven-g! Vilken upplevelse! Jag tror jag förstår vad du menar och det är väl det Jane syftar på? Transfiguration?

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Happyspirit
0

Visst låter det mera som en överskuggning i sådana fall Jane.

Jane-Lyzell
0

#6 Jo det är nog överskuggning eller endast transkontroll:-)

Har Pm at dig Sven-g hoppas du förstår vad jag menar:-)

Kram Jane

tarotlasse
0

Ja det är ju svårt att säga på det lilla som kommit fram här om det rör sig om en överskuggnuing som är det vanligaste vi får se. eller om det är trancfigration. och då till frågan vad är det för skillnad.

I en överskuggning kan man för eget öga se att mediumets ansikte börjar förändras och man kan se en annan persons ansikte i mediumets ansikte. detta brukar ske i en lättare trance,

Tiil skillnad av trancfigration där det byggs upp en mask av ektoplsma över huvudet även vanligt att det bildas över händerna  också.

Men i detta fallet så ska man tydligt se att det rör sig om en mask 

om man tittar noga så kan man när det är en trancfigration se kanten på masken rom är runt ansiktet.

jag upplever även ansiktet lite plastigt elelr gummi aktit.

Som sagt vad så kan händerna göra stora förändringar också.

Sist jag gjorde detta så kunde deltagar n se hur min händer växte  även mina armar blev större och hur blodåtroderna putrade upp genom huden efter han jag har djupa  blodådror som inte syns men den som komme rigenom har väldiga tydliga så man ser dom väldigt tydligt. Plus att halva mitt pekfinner försvinner.

Vi detta till fälle så fick uppleva ytterligare en ny sak det var att när andevärlden skiftade ansikte på mig så i mellan skiftningarna blev mit ansikte en ogenomskinlig mask som inte gig och se igenom och sedan byggdes ett nytt ansikte upp för deltagarna.

så här lite skillnad på överskuggning och på trancfigration.

Lasse

Happyspirit
0

Jag skulle nog vilja påstå att det är ganska stor skillnad på en överskuggning och på transfiguration.Flört

Jane-Lyzell
0

#9 Japp - det är det och det var det som Lasse ville få fram tror jag:-)

Jag har pm.at Sven - om detta - så han har fått ett svar:-)

Kram Jane

Happyspirit
0

Ja, det kanske var det ja…..missuppfattade nog lite när jag läste första gången.Flört

sven-g
0

Tack för de svar jag fått Glad

tarotlasse
0

#9 Jag kanske utryckte mig lite fel för visst är det en jätte stor skillnad på överskuggning och på trancefigration.

Lasse

Happyspirit
0

#13 Ne, Lasse det gjorde du inte det var jag som läste fel i den första delen av din text. Så det var helt och hållet mitt eget slarv när jag läste. Sorry!

Jag tycker det var bra förklarat Lasse.Glad

Kram på dig!