Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmeditation
Läst 1098 ggr
lykkan
0

meditation

skrev om detta i ett annat forum, vill bara ta det kortfattat här för att det tillkommit en sak. Min sista Meditation i förgår gav mig "beröring" i form av att någon/något strök som fingertoppar på min pappa upprepade ggr. och sedan mer på min kind..någon sa där att det kunde var någon från andra sdan som besökte mig och älskade mig väldigt mycket??!

Jag har inga anhöriga eller som gått bort som jag hade den relationen til. I går kväll dök ett namn på en vän upp som jag iinte haft kontakt med på flera år, och jag var givetvis tvungen att kolla om hon var vid liv…vilket hon tack och lov var. Någon som har en idé eller får en känsla på vad det var egentligen?

lykkan
0

ingen?

Elisabeth-J
0

Visst finns det släktingar som inte lever men du kanske aldrig har träffat dom i livet, dom finns där ändå. Sen kan det vara så att det var en guide som gav dig beröringen. För att veta vem det är så kan man fortsätta meditationen genom att fråga vem som är där och då kanske man får en bild eller en stark känsla av vem det är. Lita på det du upplever.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

lykkan
0

är det vanligt att man inte ser bilder under Meditation utan bara har flödande tankar och som i detta fall någon form av fysisk upplevelse?

Tidigare har jag oftast fått upp bilder…efter uppehåll i mina meditationer under flera år för att nu ta upp de igen så kommer inte bilderna utan ovanstående istälet!?

Elisabeth-J
0

#2 ja det är vanligt, det är inte alltid man ser bilder och det kan vara så att det nu är just känslorna du ska jobba med och att se bilder kommer då igen sen.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

lykkan
0

ok..tack!

Då väntar jag in och försöker inte så hårt att frammana de…konstigt att jag överhuvudtaget gjort uppehåll i meditationerna när jag vet hur pigg man blir…men nu är jag tillbaka och mer ork än någonsin..