Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 1689 ggr
SassiH
0

Vill bli medium!

Hej,hur kan jag bli medium?måste man gå kurser eller finns det nån som kan ge tips eller ge ut information privat? Har alltid önskat mig att se andar ända sen liten :) så jag e lite desperat .

Finns det nån som har gått mediumkurser som kan berätta lite,vad händer där??? :)

SassiH
0

nån?

Jimmy-Ottossn
0

Kopierar en del av texten från en annan tråd där jag skrev detta..

Jag började när jag var 15 år att utveckla min förmåga, skulle jag vetat innan vilken resa det vart så hade jag inte börjat så tidigt då det är en otroligt påfrestande emotionell resa! Dock var det väll kanske meningen för mig men jag rekommenderar det inte generellt, finns säkert ungdommar som är mogna under 18 år men generellt sett som sagt så är det nog inget att rekommendera.

Ett medium står inte endast och tolkar information och levererar, man möter folk i sorg , i glädje, i hopp och förtvivlan och det krävs att man kan möta människor och leverera på sånt sett så dem kan ta emot det.

Att "bevisa" ett fortsatt liv är ett mediums huvuduppgift, men bakom det ligger mycket träning men framför allt att vara balanserad som person, att ha kontakt med sig själv helt enkelt, i ungdomen är det så otroligt mycket som händer och utvecklas så jag personlig tycker det är en känslig period att utveckla sin mediala förmåga på ett djupare plan, det krävs en hel del!

Så är du verkligen seriöst intresserad av att utveckla dig vidare innom ämnet, låt det ta sin tid, välj ett seriöst medium att gå för, för att se/uppleva andar och att vara ett medium är två skilda saker,det krävs oerhört mycket under resans gång för att utveckla sig till ett medium.