Ni som är mediala
Ni som är mediala.
HAr ni ofta kontakt med era nära , kära o guider för att få väglednng i livet.
Ibland får man uppfattningen att det mest är släkt som kommer igenom vid en sittning. Om det är så vad beror det på. Ofta är man kanske närmare vän med någon annan.
Ibland så könns det som man har någon i sin närhet, känner kanske en lukt. M;en sen förstår man inte mer. Är det något man kan öva upp. Eller låter man det bara vara och hoppas på att man förstår bättre längre fram i livet?.
Kram
Var rädda om varandra
Jo man kan noga öva upp sig, men jag är övertygad om att saker och ting sker när det ska ske. När det är dags och när man är redo. Att vara redo går hand i hand med att man har förstått vissa saker, tagit lärdom, fått insikt. Många skriver att det alltid är släktingar som kommer vid en sittning. Så behöver det inte alls vara. Det kan vara helt främmande andar/personer.
Det kan vara bra att meditera över det man undrar över. Ställ frågan/frågorna under meditationen. När man mediterar så måste man låta det ta tid så brukar svaren komma. Det funkar så för mig i alla fall.
Just nu har jag inte någon kontakt som jag tagit upp i alla fall, men jag har fullt med andar runt om mig som har väldigt svårt att låta bli att pilla på mina saker. Är det inte mikron så är det datorn eller någon lampa. Jag vet att de är här för att stötta mig, men tror även att några är här för att studera mig eller nåt liknande.
Kram Åsa