Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 637 ggr
Farwuq
0

God morgon 18:e mars

God morgon Ön, hoppas ni har det bra i stugorna. Våren är här och det blir allt ljusare och grönare.

Vår prognos för Lund säger sol och ca +10°C

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/oresundsvejr.htm

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Elisabeth-J
0

God morgon! Har sovit väldigt länge, somnade på soffan 19.30 igår och vaknade 6.30 idag, så utvilad är jag nu Glad 

Här skiner solen så det blir en vacker dag och jag ska åka till en möbelaffär och en gardinaffär med en vän idag.

Önskar alla en jättefin onsdag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

chik
0

God Morgon i etern!!

Elisabeht!!Nu är väl du pigg? N.Halland har ett sådant vackert väder.Så det blir att fortsätta o städa ute.Ni får ha en bra dag allesamans.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

God morgon!

Det ser ut att vara vackert över hela landet så jag skulle tro att vårkänslorna sprätter i många.

Önskar er en härlig dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Godmorgon,

Ser ut att bli en härlig dag i malmö,
Höll på och fixa mig innan jag skulle till jobb. Men så blev jag dålig i magen istället, Inte roligt alls, Så det blir en hemmadag idag istället,

Elisabeth-J
0

#2 Jag är väldigt pigg nu Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mammi
0

Gomorron!

Önskar er alla en bra dag med mycket sol och glädje i sinnet!Cool

Kram: Mammi

solblomman47
0

Godmorgon Alla!Cool

Idag var solen uppe före mig så det blir en härlig dag med nya möjligheter.

Önskar er alla här en härlig dag.

Kram/kerstinFlört

Red-Lady
0

God morgon alla. Här skiner solen med. Det är skönt. Jag önskar er alla en bra dag med mycket sol. Ha det gott vi hörs

[GunillaF]
0

God morgon!

Vilket vackert väder! Jag skulle vara ute så mycket som möjligt idag om jag inte hade det här arbetet som ska skötas!Flört

Ha det gott!

Happyspirit
0

Godmorgon alla Goa Ö-bor.Skrattande

Vilken ljuvlig morgon. Det ser väldigt lovande ut med solen idag. Elinor är på väg hit och vi ska ut i skogen och njuuuta av att våren är på väg äntligen.

Önskar er alla en Härlig dag.

Kramar till er alla!!!

Happyspirit

Britt-Marie
0

God Morgon ÖN!

Vi ser ut att få en fin dag här vi med idag. Solen skiner och vi har + 4 grader nu.

Jag skall åka med min väninna Ewa till Ludvika idag för att hämta ut mina sista glasögon på Direkt Optik, Ewa skall ställa om ett par bågar av sina som hon tycker sitter snett.

Sedan blir det väl ev lunch eller fika upp i Ludvika med. Nu har jag varit till Ludvika mycket ett tag, nästan 1 gång per vecka. Sätter sånt värde på att orka vara med ute så här någon timme.

Önskar er alla en härlig dag och så hoppas jag solen kommer att skina på oss alla under dagen.

Kram/Britt-Marie

Marina2
0

Hej alla! Här är också strålande sol! skogsrundan var ljuvlig,såg ett par rådjur som skuttade iväg.

Ha en underbar dag.

Kram/Marina

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En solsång!

Tatsu
0

God morgon, här skiner solen men jag känner mig så låg och trött idag. Solen borde göra att man blir piggare. Ska iväg imorgon och ta lite tester för min årliga kontroll av hjärta mm har inte känt mig ok på ett tag.

Ska gå igenom lite papper nu på fm sedan blir det lite vårskyltning samt planering för tjejdagen som är den 28/3. Modevisning och försäljning, det gäller att komma på något intressant.

Jag har bra mannekänger i olika storlekar, (34/36 till 54 dam i olika åldrar) alla är "amatörer" och tycker att det är jätte roligt att gå modell. Herrarna är också i olika storlekar och åldrar, Modevisningar är rolig att ordna men jättejobbigt både före och efter.
Det blir ungefär 60 - 80 "ingångar" Med plagg jackor+byxor/kjol, toppar ,skor och tillbehör, så ni kan väl tänka er vad mycket kläder det blir.