Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1358 ggr
Idunn
0

Alla dessa män!

Jag har under en period av några månader av och till drömt om män- starka, trevliga, ödmjuka, omhändertagande, bekräftande och framför allt- gooooood looking Men!  Tungan ute

Drömmarna får mig alltid att må bra, de stärker mig och väcker upp en längtan inom mig (som varit singel i snart fyra år nu…)

I natt drömde jag än en gång om män- denna gång var det Simon & Thomas som var där! De där inredarna ni vet   Cool

De var nära mig, inslagen var sexuella utan att innehålla sex, de pussade på mig, de tog ofta och gärna på mig, jag fick ligga nära dem och de sa saker till mig som stärkte mig som kvinna och människa! Simon var den som var mest fysiskt nära, Thomas var den som var mest verbal.

Och som vanligt vaknade jag med en mycket god känsla inom mig men även med en allt starkare längtan efter närhet "på riktigt".

Kan som ett tillägg berätta att jag natten innan drömde om en baby som jag fick till mig och tog hand om, och denna natt drömde jag även om ett hus som var nyrenoverat och som jag flyttade omkring möbler i. Och ju mer jag gick runt, desto fler rum upptäckte jag.

Någon som kan hjälpa mig reda upp betydelsen i dessa drömmar?  *tittar bedjande*

Idunn
0

Någon..?

*skickar hundögonblickar runt om i samlingen*

lapri
0

Jag brukar drömma liknande drömmar om män och då känner jag mig lite

tillfredställd och uppvaktad dagen efter och gå ut med lite nyvunnet

självförtroende

Jag tror för min egen del och kanske din att det är ett utlopp för ett väldigt starkt behov (hos mig iaf)Tungan ute

Men det är föjäligt att leva utan sin man i livet.

Min älskade på andra sidan  ja han är ju där och jag här. Värdelöst!

Nu kan det va dags att det blir nåt nart eller hur?

En baby är kanske en nykläckt idé eller du tar hand om ditt inre barn el nåt sånt

Flera rum betyder ju att du finner nya sidor hos dig själv

lapri - singel hur länge som helst

Mads
0

Denna typen av drömmar har jag också, härliga önskedrömmar Skrattande Dock inte om Simon & Thomas..Flört

Amor Vincit Omnia

Idunn
0

Lapri- Ja, du har nog rätt i att det är ett utlopp för ett väldigt starkt behov (hos oss båda)   Tungan ute  Jag har som sagt drömt flera såna drömmar de senaste månaderna efter lång singeltid och jag tänker att det kanske är dags att det, som du säger, blir något snart!

Aaah, spännande med babyn där, jag har ju efter mycket lång period av ren livstristess nu faktiskt börjat se med tillförsikt på framtiden. Kanske är babyn ett råd om att jag ska vårda de idéer som dykt upp?

Och flera rum kan ju mycket väl även det höra ihop med tillförsikten som vaknat till liv   Glad

Mads- Javisst är det härliga önskadrömmar! Jag mår verkligen bra hela dagen efter drömmen! Och att det var Simon och Thomas var ju mest lite extra häftigt, att de är ett par var så klart även i drömmen och jag visste att det de gav mig inte var med löfte om fortsättning utan just en självstärkare och njutning  Kyss

ikna
0

I natt drömde jag än en gång om män- denna gång var det Simon & Thomas DINA MANLIGA SIDOR som var där! De där inredarna ni vet   Cool

De var nära mig, inslagen var sexuella utan att innehålla sex, de pussade på mig, de tog ofta och gärna på mig, jag fick ligga nära dem och de sa saker till mig som stärkte mig som kvinna och människa! Simon var den som var mest fysiskt nära, Thomas var den som var mest verbal.SYMBOLISERAR ATT DU FÖRENAR DIG MED DINA MANLIGA SIDOR

Och som vanligt vaknade jag med en mycket god känsla inom mig men även med en allt starkare längtan efter närhet "på riktigt". DET SKA KÄNNAS BRA NÄR MAN INFÖRLIVAR SINA MANLIGA SIDOR/EGENSKAPER I PERSONLIGHETEN

Kan som ett tillägg berätta att jag natten innan drömde om en baby = NY SIDA som jag fick till mig och tog hand om, och denna natt drömde jag även om ett hus som var nyrenoverat och som jag flyttade omkring möbler i.DU UTVECKLAS OCH ÄNDRAR OM I DITT SÄTT ATT LEVA Och ju mer jag gick runt, desto fler rum upptäckte jag. DU HITTAR FLER OCH FLER AV DINA SIDOR/EGENSKAPER

HÄRLIGA DRÖMMAR SOM VISAR ATT DU HÅLLER PÅ ATT UTVECKLAS! Glad

Idunn
0

Ikna= Förvånad  Skrattande  Tungan ute  Kyss

Ungefär så. Blir bara så glad när jag läser din tolkning. Tack!

Och jag tror, hoppas, känner att den är väldigt mycket rätt!    Glad

SÅ HIMLA SPÄNNANDE ATT LIVSLUSTEN KOMMIT TILLBAKA OCH NU FORTSÄTTER!!!

Sorry, var bara tvungen   Oskyldig

ikna
0