Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 973 ggr
linneru
0

inbillning eller ej?

Jag är väldigt intresserad av de andliga. Och har upplevt en del. Här hemma så tycks ja mig höra svaga viskningar, dundrande ljud på en tom övervåning. Kan någon "känna in" om jag har "besök" eller bara spelar upp mig själv? Känner även pillningar i håret & rysningar, plus att de blir kallt. Ska ja fortsätta försöka känna in?=)

linneru
0

*puttar på*Flört

madeilene87
0

jag brukar känna liknande saker somm dig. Av egen erfarenhet känner jag om det är någon energi där eller om det är någon logisk förklaring som drag eller så. Känner du att det är något annat så är det säkert det :)

linneru
0

Vad häftig =) Har du upplevt mycket?Drag är det inte, har känt vid fönstren & så å då drar de inget från dom. Och nästa gång jag kommer in i rummet drar de inget å allt är som vanligt. Jag försöker känna av energier.. inte så bra på de¨än =) men kan ibland känna av nån bakom mig vid vissa stunder.

madeilene87
0

nja det är väl lite olika. mycket vissa gånger , lite andra, ibland ingenting på länge. Jag har känt rysningar, någon som tar mig i håret, fotsteg och så vidare. Ibland är det tydligt, ibland är man lite mindre säker. Men jag tycker att man ska känna vad magkänslan säger :)

linneru
0

Det är ungefär sånt som jag också upplever! Oftast känner man om det är inbillning eller ej.. magkänslan som du säger ;)

[GunillaF]
0

Gå en medial utbildning!

linneru
0

Ja, jag har tänkt länge på en medial utbildning. Kanske dags att ta tag i de!

Annisangel
0

#7 då upplever du mycket skoj, det kan jag lova Skrattande Lycka till!

Många Goa Kramar

Annisangel

linneru
0

Det tror ja med =) Tack!

madeilene87
0

jag vill också gå en sådan men jag tycker det är dåligt med sådana kring där jag bor tyvärr…

linneru
0

Det är dåligt med kurser där ja bor också. Vi måste åka tio mil för närmaste kurs oftast =/