Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1038 ggr
snurro89
0

Andar?

Min tro på andevärlden, Och Så börjar bli mindre… Förut hände det väldigt mycket under en period här hemma .. men det kan ju oxå vart inbillningar.. då jag under den períoden tittade mycket på 'De okända' Och liknande Program.. Har ni några Såkallade 'bevis' på att andar finns? Eller kan berätta på de som gör att ni tror på dem? Tacksam för svar :)^^

Choklad
0

Du är bara inne i en sorts "viloperiod" just nu. Det brukar vara så, sedan sätter det fart igen…tro mig, du är inte ensam…Flört

Bevisen du söker kan bara du själv finna, det är något man känner inom sig att det är på riktigt detta med andevärlden.

Men jag kan säga att ja har blivit överraskad många gånger när de velat visa att de finns hos mig..t.ex när jag borstat tänderna så har tandkrämstuben på något förunderligt sätt fallit ner från handfatet..

eller så har en grå skepnad viftat med handen framför mig, liksom .."ser du mig"?

eller som en gång så kom det ett tåg rusande i full fart mot mig ( bara det att jag stod inne i matrummet och höll på att duka bordet…) Förut gick det en järnväg här..Jag kände tågets fart inom mig.

Så nog finns det en annan värld alltid dit vi alla en gång vandrar….

U R us

SynskaTanten
0

jodä här spökar de som fan man blir rädd ibland men de senaste spöket Johanna hon stack nyligenFlört

Choklad
0

Så ditt riktiga namn är Johanna då?

U R us

Jane-Lyzell
0

Finns en tråd om fysiskt mediumskap här inne - läs i den:-)

Sen kan jag säga så här med ju mer du vänjer dig med andar desto mindre känner du av dem - i avilkelser i vibbrationer menar jag då!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"