Vad är detta??
Vet ej om det är "äkta" orbs eller inte…de "äkta" ska visst lysa , starkt..
U R us

Ja men det knepiga är att,Det var bara jag och min syster som fick med såna där på bilderna, och vi var på en fest och det var fler som knäppte kort, men det var bara jag och min syster som fick med dom/det på bilderna, och vi har 2 olika kameror..
Tack för svaret!

#3 Det lät intressant! är du ett medium?
blev så fashinerad över att du kunde "se" allt det där.
Jag skulle först säga att det är damm, men det ser ut som att det inte riktigt är det.
kram

vad är det för ngt i bakgrunden? ser ut som en flicka med långt hår, en svart figur…ngn annan som kan tyda det?
Gud vad vackert hår du har:P

ja det svaret är enkelt ;) Det är nämligen jag som står där haha
Men vad vacker du är lindawik
Är det ok om jag använder ditt foto till en kommande målning?
Mvh
Eleri

Tackar!!! hehe..
ja visst får du det, är du seriös?? hihi

Det är Orber!
det är dam!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Visst är det Orber som de andra säger med….och tänk att det brukar dyka upp just vi festliga tillfällen mest, som bröllop, födelsedagar, dop, jul mm. mm…..så jag tror att de nära o kära som är hädan vill oxå vara med vid särskilda högtidliga stunder….
Kram…
PS. vilken tur du har att Eleri vill ha dig som förebild till sin teckning, hon är en guldängel i sitt skapande..DS:

rengör lincen!
#14, synd att du inte har en sida, så man kunde gå in o hälsa…..eller är du blyg?….det skall du inte vara….vi är så snälla här….

jag kan säga att det inte är linsen :) Linda knäppte många kort den kvällen och skulle de ha varit linsen skulle alla kort ha lika fläckar på exakt samma ställen ;)

okok det ser mysko ut..

det ser ut som att det är smutts på lincen för prickarna flyter loxom inte in i bilden, bakgrunden, dem sitter lixom påklistrat över hela bilden

#18 om du tror att det va smuts på linsen, då va det fler som hade det, för tyvärr så va det fler som knäppte kort och det var fläckar på dom också.

#20. du säger att det är damm? Ok
men konstigt att det är bara damm på "vissa" bilder.. och konstigt att det var bara jag och min syster som mest fick med "dammen" på bilderna….